100% hans problem. Jag hade inte betalat han en enda krona. Han har väl kollat bilen innan han köpte den, eller skrev han bara på pappret o sa tack så mycket? Han kunde ju kollat att topp packning var bra innan han köpte. Det är inte dina bekymmer. Du har sagt vad som du tror är fel. Sen att det är andra fel är en annan femma. Enligt mej har du inga skyldigheter alls att hjälpa honom.
Om vi tar ett exempel som jag var med om: Jag köpte en moppe när jag var runt 15. Yamaha DT som var lite isärplockad. Han sa att den funkade fint. (motor vid sidan av) Så kunde ej provköras. När jag kom hem så var vevstaken av. Jag hörde aldrig av mej till honom. ( var ju mitt eget fel att jag inte kollade noga alls)
Vore jag du så hade jag sagt att det är inget jag visste. Jag sa vad jag trodde det kunde vara.
Vilken pajas han verkar vara. Hotar han dej så är det bara till & polisanmäla honom. Alt. Blocka hans nummer..
Hoppas det löser sej!
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)