Köpråd, Tysk glidare

Kettunen
18 mars 2007 ·

newkie skrev:
mm..det är ju möjligt att dom var snabba att få fram elhissar och så, men som du kanske läste så skrev jag att det var länge sen dom stod för lyx och komfort. skrev aldrig att dom aldrig haft det! kanske ska lägga till kvalitet på det var länge sen också tongue

Dessutom är dom fula som stryk i jämförelse tongue

Neeej för helvete,. Öhh alla fan! Han snackar skit om jänkare. Ska vi nita han ? tongue Hahahah:D
Nee men jag själv hade ju inte kört på mercedes i alla fall..
Audi hade jag kunna tänka mig. En A8 eller liknande. Går ju som skrollade svin

newkie
18 mars 2007 · 250 Inlägg

Kettunen skrev:

newkie skrev:
mm..det är ju möjligt att dom var snabba att få fram elhissar och så, men som du kanske läste så skrev jag att det var länge sen dom stod för lyx och komfort. skrev aldrig att dom aldrig haft det! kanske ska lägga till kvalitet på det var länge sen också tongue

Dessutom är dom fula som stryk i jämförelse tongue

Neeej för helvete,. Öhh alla fan! Han snackar skit om jänkare. Ska vi nita han ? tongue Hahahah:D
Nee men jag själv hade ju inte kört på mercedes i alla fall..
Audi hade jag kunna tänka mig. En A8 eller liknande. Går ju som skrollade svin

Det finns grymt mkt häftiga jänkare, snabba och slöa stora och små, tyvärr kan jag inte påstå att jag tycker att många av de nyare är så häftiga. Dom finns ju naturligtvis Corvette c6 är helt ok wink Nya camaron, gillar inte nya mustangen dock och nya cobran är sådär, ingen av dom går ens att jämföra med deras (Tidlösa?) orginal... Älska gammla jänkare, har tyvärr inte råd med en, då jag gillar snabba bilar också och då drar priset iväg, samma med en cadillac, skulle väldigt gärna ha en sån stor gammal att glida i!

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang