En gratis Volvo 245 från 86 tas ut i solen efter 20 år i garage. Planen är att fixa det som är fel på den så att jag kan åka och besikta den :D Följ och kommentera vad du tycker :)
Skruvade isär mina spolarpumpar idag för att se om jag kunde få liv i dem Det var inga konstigheter att skruva bort botten för att komma åt den delen som pumpar spolarvätskan. Axeln hade låst sig men efter lite smörj och roterande så släppte den fint Samma sak på andra pumpen Ihopmonterade På plats i bilen Nu spolar det på framrutan och bakrutan Skönt att slippa köpa ny pump
Trevligt att se hur bilen glänser igen Sa skönt att den är sa fin som den är. Tänker mest pa platen under bakre stänkskydden, kolla pa mitt projekt, sa vet du vad jag menar En garanterad indikator för en fin 240 Om jag vore du hade jag inte kört en enda meter med bilen innan jag hade blast ut alla halrum med tryckluft och konserverat. Pa din bil kan man verkligen göra det; inte värt pa andra bilar där man vet att man kommer svetsa nästa ar Lägg dig i bagaget och kolla bakat under bagagetröskeln. Är det ingen rost där heller är du hjärtligt inbjuden till Värmland för att ta med nagra gratis 240 delar för din goda gärning pa en av dem mest orörda rostfria 240