13 juli 2005
Trådstartare
jag har ett slutsteg liggandes sedan ett tag tillbaka som jag undrar vad det är för något! det är ett:
Legacy red series 2
LA470 2x300w
är steget något att ha? kan tänka mig att det är ett redigt skitsteg men man vet ju aldrig.