Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

TFkarlsson Varningar. 36
8 januari 2008 · 1 200 Inlägg

Mja en polare till mig kuggade 8 gånger. En annan kuggade 7 så du är nog inte helt ensam asså.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Johankocken
8 januari 2008 · 529 Inlägg

Körning gick lätt för mej men ja hade svårt med Teorin.. man kan inte va bra på allt.  Lycka Till du som kuggat många gånger du får skriva nä du fixat det

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
leo_m83
8 januari 2008 ·

tjejen här började övningsköra för 1.5 månader sedan för första gången.Hon tog teori provet på första gången. Veckan där på var hon klar med halkbanen och nu för 1 vecka sedan fick hon körkortet...ligger det i generna eller vad?

alain www.bimmerpower.org
8 januari 2008 · 3 995 Inlägg

Efter 35 år med B körkort tag jag BE för sköj  eftersom jag köpte en husvagn 1600 kg och bilen 2400 kg, då kunde jag inte dra  med bara B kort
inte så enkel med den nya teorin 35 år efter
jag tag teorin direk med god marginal och uppkörning med MVG, ni kan tänka er hur glad jag blev,
Det största problem med teorin, är att man får inte svara som man tänker men som frågan vill att man ska svara då går det rätt även om det verkar korkad.
Det störta problem med den bil är att den är så stark att man glömmer bort att det finns en huvagn bakom.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Sushikocken Sleeper
8 januari 2008 · 3 084 Inlägg

jag tycker det verkar alldeles för lätt att ta körkort, tycker dem kan göra uppkörningen svårare och provet svårare eller fan jag har ju redan A och B men när jag tatt BE C D CE och DE och tagit båtkort och skoterkort taxikort kan dem gått göra det omöjligt att ta körkort big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
eXXoritas
8 januari 2008 ·

Somsagt, nej jag har inte gort teorin igen efter jag skapade denna tråden big_smile  Har varken haft tid lr lusst till körkortet, har jobbat mkt och rest mkt utomlands hehe = )
Men funderar på att börja nu i gen till våren =P

Hammarslag Inläggskritiker
8 januari 2008 · 990 Inlägg

Klarade teorin 3e gången utan att ha rört boken, fick då 58, fick 51 och 50 innan, lagom skoj.
teorin är lurig

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
eXXoritas
8 januari 2008 ·

dom kommer la ändra sina regler nu på vv till sommarn, så man kommer kunna glra teorin via bilskolan o ha sina prov där med handläggaren lr något sånt va??

Lid3n
9 januari 2008 · 9 Inlägg

du får la läsa litte mer en vad du gör
själv klara man på första som tur va smile

andreas_940
9 januari 2008 · 498 Inlägg

eXXoritas skrev:
dom kommer la ändra sina regler nu på vv till sommarn, så man kommer kunna glra teorin via bilskolan o ha sina prov där med handläggaren lr något sånt va??

Varför skulle vägverket göra så??

_beppo_
9 januari 2008 · 5 Inlägg

När jag skrev upp för ett par år sen, så var 5 av frågorna bara test så de gills inte..de säger inte vilka det är heller..
Och lärarna sa att svaret står i frågan typ..
De har säkert ändrat en massa men man vet ju aldrig...

Lycka till..!!

Stjernfelt Volvo performance for life !
9 januari 2008 · 183 Inlägg

skaffa som vissa skriver program till datorn. Det är superbra. hjälpt mig till både bil och lastbil. klarade uppskrivning gallant. läste boken en gång och nötte frågorna hela tiden och tänke ignom svaren och fick in dom i skallen.. sen är det liknande frågor på proven sen och ddå är det bara att tänka tillbaka på frågorna du besvarat på ditt körkortsporgram på datorn! PM mig om du vill ha program!

Powered by autotech.
Ford Focus ST "ATM" (2007)
Volvo V70 2,5FT "ATM300" (2009)
Plax
9 januari 2008 · 26 Inlägg

Jag klarade teorin på första försöket och jag läste boken 1 gång och körde igenom alla frågor på trafikskolan och sen körde övriga frågor 6 gånger efter det skrev jag upp och fick 2 fel:P Frågorna på vv är lite förvrängda men läser man allt två gånger och tar sin tid så är det inga problem. Focus på datorn och inte dom andra runt om kring! Lycka till! smile

Alfa Romeo 1750 gtv "Bertone" (1970)
Alfa Romeo 156 2,0 ts "Il pericolo blu" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang