Svenska Poliser

MilleN
16 februari 2007 · 9 108 Inlägg

Såg den här för längesedan, skrattar gott åt syndikalisterna som tror dom har rätt och skriker fascistsvin efter poliser som bara gör sitt jobb. Jävla lipsillar, mer tårgas och vapen åt polisen säger jag, dom får ju chansen att flytta sig.

Finns flera liknande också.
Denna gillar jag, demonstration mot porr: http://newshunters.mine.nu//980117porr.wmv

Tacka vet jag Danmark, där spöar dom skiten ur folk som inte flyttar sig. Finns en film men hittar den inte hmm

alminjo SLK
16 februari 2007 · 610 Inlägg

N.W.A - Fuck Tha Police 

grym låt btw smile

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
16 februari 2007 · 607 Inlägg

a_glad skrev:

Bojjan skrev:
Tycker polisen gjorde helt rätt. Kunde faktiskt varit hårdare än vad dom var. Efter klara besked så ville ändå inte massorna flytta på sig. Sen blir det så himla mycket snack om polisvåld osv. Bara bort med packet!

håller helt med dig. Dom hade faktist chansen att flytta på sig !

Håller med!

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
FL3JM Inga konstigheter
16 februari 2007 · 2 064 Inlägg

In med en fet rökgranat och en fet tårgasgranat, så har man helt plötsligt en massa skrikande rödstrumpor som trampar ner varandra. Wunderbar. big_smile
Skulle jag varit polisen skulle jag tagit en skördetröska och plöjt rakt igenom alla, problem solved. tongue

Men ärligt, tycker inte polisen gör något fel, dom ser till att lagarna följs bara.

Senast redigerat av FL3JM (16 februari 2007)

Playmo AD
16 februari 2007 · 41 Inlägg

FL3JM skrev:
Men ärligt, tycker inte polisen gör något fel, dom ser till att lagarna följs bara.

Håller med

LillNaisarn
17 februari 2007 ·

Tycker att dom flesta av våra svenska poliser är ena jävla översittare som tror att dom är ngt för att dom har på sin jävla uniform !

tyvärr kunde jag inte se filmen, men för det mesta är det idioter som är poliser ,

Senast redigerat av LillNaisarn (17 februari 2007)

Mack Forum- och sitemoderator
17 februari 2007 · 26 149 Inlägg

LillNaisarn skrev:
Tycker att dom flesta av våra svenska poliser är ena jävla översittare som tror att dom är ngt för att dom har på sin jävla uniform !

tyvärr kunde jag inte se filmen, men för det mesta är det idioter som är poliser ,

Tro det eller ej, men poliser är människor de också. De blöder blod som alla vi andra.
Enligt vad filmen visar tycker jag de sköter sig rätt så exemplariskt.
De säger åt dem att skingra sig men inte gör dom det. De brusar inte heller upp eller
nåt liknande. Inte ens när folk skriker glåpord efter dem så brusar de upp.
Det jag inte fattar är att protestanterna inte ger upp när det ändå är kört? Här rycks
dom bort en efter en - också exemplariskt av poliserna - och ändå står dom som en
grupp får i en hage..

Håller sen med om det här med luvor i kravaller. Mesigt är ordet. Det går bra att kasta
sten på folk med uniform men inte våga vara så stolt över det att man visar sitt eget
ansikte?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Nknn
17 februari 2007 ·

Många poliser har ju ett maktbehov också, så det är klart det finns riktigt skitstövlar.. Som får världens kick av sitt jobb och gärna fixar lite extra spänning, när de vet att dom ändå har lagen på sin sida.

Bobo
17 februari 2007 ·

Vilka sorgliga människor

LillNaisarn
17 februari 2007 ·

AirOne skrev:

LillNaisarn skrev:
Tycker att dom flesta av våra svenska poliser är ena jävla översittare som tror att dom är ngt för att dom har på sin jävla uniform !

tyvärr kunde jag inte se filmen, men för det mesta är det idioter som är poliser ,

Tro det eller ej, men poliser är människor de också. De blöder blod som alla vi andra.
Enligt vad filmen visar tycker jag de sköter sig rätt så exemplariskt.
De säger åt dem att skingra sig men inte gör dom det. De brusar inte heller upp eller
nåt liknande. Inte ens när folk skriker glåpord efter dem så brusar de upp.
Det jag inte fattar är att protestanterna inte ger upp när det ändå är kört? Här rycks
dom bort en efter en - också exemplariskt av poliserna - och ändå står dom som en
grupp får i en hage..

Håller sen med om det här med luvor i kravaller. Mesigt är ordet. Det går bra att kasta
sten på folk med uniform men inte våga vara så stolt över det att man visar sitt eget
ansikte?

Jag kan inte utala mig om filmen tyvärr då den inte funkade på datorn sad
jag menar inte att ALLA poliser är "svin" har även stött på riktigt trevliga poliser fast det är ett fåtal,

majoriteten har varit makt missbrukare som tror att dom står över alla andra för att dom har på sig uniform.

N0kan skrev:
Många poliser har ju ett maktbehov också, så det är klart det finns riktigt skitstövlar.. Som får världens kick av sitt jobb och gärna fixar lite extra spänning, när de vet att dom ändå har lagen på sin sida.

håller med dig till 100%.

Youngblood Billackerare
17 februari 2007 · 737 Inlägg

Det beror ju på sammanhanget också... ang. polisens beteende.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Youngblood Billackerare
17 februari 2007 · 737 Inlägg

Ang. filmen.. jag förstår inte riktigt problemet. Polisen säger ju åt dem hur många gånger som helst att dem inte får blockera byggnaden och säger precis vad dem tänker göra ifall dem inte skingrar sig. Dem flyttar sig inte och polisen gör sitt jobb. Polisen gör ju helt rätt.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
niclas_swe bitter besserwisser
17 februari 2007 · 644 Inlägg

LillNaisarn skrev:
...majoriteten har varit makt missbrukare som tror att dom står över alla andra för att dom har på sig uniform...

de står ju också över dig. det är deras jobb att se till att du följer lagen.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
LillNaisarn
18 februari 2007 ·

niclas_swe skrev:

LillNaisarn skrev:
...majoriteten har varit makt missbrukare som tror att dom står över alla andra för att dom har på sig uniform...

de står ju också över dig. det är deras jobb att se till att du följer lagen.

Ja visst men det ger inte dom rätt att MISSBRUKA ens jobb,

Senast redigerat av LillNaisarn (18 februari 2007)

peternb84
18 februari 2007 · 199 Inlägg

LillNaisarn skrev:

niclas_swe skrev:

LillNaisarn skrev:
...majoriteten har varit makt missbrukare som tror att dom står över alla andra för att dom har på sig uniform...

de står ju också över dig. det är deras jobb att se till att du följer lagen.

Ja visst men det ger inte dom rätt att MISSBRUKA ens jobb,

Har det drabbat dig att en polis har missbrukat sitt jobb? I så fall hur?

LillNaisarn
18 februari 2007 ·

peternb84 skrev:

LillNaisarn skrev:

niclas_swe skrev:

de står ju också över dig. det är deras jobb att se till att du följer lagen.

Ja visst men det ger inte dom rätt att MISSBRUKA ens jobb,

Har det drabbat dig att en polis har missbrukat sitt jobb? I så fall hur?

Vet flertalet ggr då dom bland annat hotat att ta till med våld och dylikt fast det inte behövts.

Har även fått mottaga slag och hot från poliser utan att provocerat fram ngt,
så som i sommras då vi vart stoppad jag och några kompisar fick jag mottaga 2 slag var av ett i nacken och ett över kinden samt att ena polisen tänkte sparka mig men den andra stoppade han, är det inte att missbruka ?

Även då dom missbrukar sina tjänster fel !
(tjänstefel) osv osv.

peternb84
18 februari 2007 · 199 Inlägg

LillNaisarn skrev:

peternb84 skrev:

LillNaisarn skrev:

Ja visst men det ger inte dom rätt att MISSBRUKA ens jobb,

Har det drabbat dig att en polis har missbrukat sitt jobb? I så fall hur?

Vet flertalet ggr då dom bland annat hotat att ta till med våld och dylikt fast det inte behövts.

Har även fått mottaga slag och hot från poliser utan att provocerat fram ngt,
så som i sommras då vi vart stoppad jag och några kompisar fick jag mottaga 2 slag var av ett i nacken och ett över kinden samt att ena polisen tänkte sparka mig men den andra stoppade han, är det inte att missbruka ?

Även då dom missbrukar sina tjänster fel !
(tjänstefel) osv osv.

Ska jag vara riktigt ärligt har jag lite svårt att tro på det men vi säger att det du säger stämmer.

MEN varför anmälde du inte dom då?

Gemini__
18 februari 2007 · 196 Inlägg

Helt rätt gjort av polisen. Tycker det är ett pinsamt beteende när man sitter och spyr galla över polisen utan att tänka igenom saken först. Det finns rötägg i varje yrkesgrupp, det går inte att komma ifrån, men allt positiv polisen gör för oss medborgare går inte att bortse ifrån.

//Thomas

www.bimmerpower.org - för BMW-entusiaster
LillNaisarn
18 februari 2007 ·

peternb84 skrev:
Ska jag vara riktigt ärligt har jag lite svårt att tro på det men vi säger att det du säger stämmer.

MEN varför anmälde du inte dom då?

Visst! Tror inte att det hade varit så stor ide att jag och några till (vi var 4st+Jag i bilen) som blev stoppad som såg då jag fick mottaga slag av polisen

Tror knappast man skulle ha ngn chans uppe i e.v rätt emot 1 pike buss samt 2 eller om det var 3polis bilar,

kan också vara för att man inte är Deras gullebarn i deras ögon men det ger inte dom rätten att sär behandla vissa och att det är okey att ta till våld utan ANLEDNING!

fast visst om man anser att svara drygt/inte tillräckligt bra så får man lappa till folk,

andreas_940
18 februari 2007 · 498 Inlägg

LillNaisarn skrev:

peternb84 skrev:
Ska jag vara riktigt ärligt har jag lite svårt att tro på det men vi säger att det du säger stämmer.

MEN varför anmälde du inte dom då?

Visst! Tror inte att det hade varit så stor ide att jag och några till (vi var 4st+Jag i bilen) som blev stoppad som såg då jag fick mottaga slag av polisen

Tror knappast man skulle ha ngn chans uppe i e.v rätt emot 1 pike buss samt 2 eller om det var 3polis bilar,

kan också vara för att man inte är Deras gullebarn i deras ögon men det ger inte dom rätten att sär behandla vissa och att det är okey att ta till våld utan ANLEDNING!

fast visst om man anser att svara drygt/inte tillräckligt bra så får man lappa till folk,

Men svarar man drygt till en polis får man ju skylla sig själv, då provocerar du ju?

Det handlar bara om att ha ett ordentligt uppförande så är de hur trevliga som helst!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang