5183
Sök

Hur lång tid ska en bilbesiktning ta?

445 Inlägg
för 2 timmar sedan
torsen skrev:
The-GOAT skrev:
Har man en riktig bil, och inte en omodern civilanpassad traktor med ram, kan VIN enkelt läsas av nere i vindrutan eller ännu enklare på bilens centralskärm.
Det behövs inte kladdas eller borstas eller
tejpas någonting, bara två enkla knapptryck.
Välkomna in i 2000-talet puritaner.

Har du hört talas om lätt  lastbil, s k pickup?
Om inte så välkommen själv till verkligheten - för dom tillverkas faktiskt även som 2026 års modeller.
Du verkar heller inte veta skillnaden på primära och sekundära fordonsidentiteter.
Förvånar mig storligen, för du brukar vanligtvis ha goda kunskaper, vettiga idéer, och uttrycka dig bra i skrift.
Alltid trevligt att läsa dina inlägg.

Jodå, dessa är per definition inte personbilar utan nyttofordon.
Kunskaper saknas inte, vad mig anbelangar enligt egen, om än inte blygsam, åsikt.
Jag fann det tämligen intrikat att du påstår att enbart riktiga bilar har ram, där förväntade jag mig utav dig med alla dina år inom fordonshobbyn en annan åsikt.

Tack för det fina omdömet.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

7 555 Inlägg
för 2 timmar sedan
The-GOAT skrev:
torsen skrev:
The-GOAT skrev:
Har man en riktig bil, och inte en omodern civilanpassad traktor med ram, kan VIN enkelt läsas av nere i vindrutan eller ännu enklare på bilens centralskärm.
Det behövs inte kladdas eller borstas eller
tejpas någonting, bara två enkla knapptryck.
Välkomna in i 2000-talet puritaner.

Om inte så välkommen själv till verkligheten - för dom tillverkas faktiskt även som 2026 års modeller.
Du verkar heller inte veta skillnaden på primära och sekundära fordonsidentiteter.
Förvånar mig storligen, för du brukar vanligtvis ha goda kunskaper, vettiga idéer, och uttrycka dig bra i skrift.

Kunskaper saknas inte, vad mig anbelangar enligt egen, om än inte blygsam, åsikt.
Jag fann det tämligen intrikat att du påstår att enbart riktiga bilar har ram, där förväntade jag mig utav dig med alla dina år inom fordonshobbyn en annan åsikt.

nää inte f n är du blygsam

445 Inlägg
för 2 timmar sedan
granadadr skrev:
The-GOAT skrev:
torsen skrev:

nää inte f n är du blygsam

Nej, jag finner ingen orsak att så vara det...

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

Sök