Tack för alla svar och synpunkter!
Jag tror det blir lättast att ta en av mina bilar,en VW Polo från 2002 som jag har som ska reggas till A-traktor till min son!
Dels har jag köpt dragkrok, och iom att jag jobbar på bilverkstad,och är mekaniker i grunden sen typ 40 år så får det bli den som
får "offras"!! ( har fått bilen av en bekant,men behövs ny koppling och kamrem)
Mvh Thomas