Playstation 3

Malmoe SSS -12
23 mars 2007 · 3 217 Inlägg

Någon som har varit på hugget nu inatt och försökt få tag på ett sådant... Jag och HTK vart ute och skulle kolla alla köer (samt om EB-Games hade öppet för att vi ville hämta hans exemplar, men tji fick vi)

Någon som fått tag på ett?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
HTK
23 mars 2007 · 24 Inlägg

Får så snällt vänta tills imorgon, suck!

RacingBunny
23 mars 2007 · 508 Inlägg

Har redan en PS 3, eller snarare lille bror har en PS 3. Pappa köpte en i USA. Men shit va stor den är, typ större än X boxen.
Men en rolig "liten" maskin big_smile

mjukismagnus
23 mars 2007 · 470 Inlägg

Sitter ännu och väntar in var borta vid elgiganten förut men ingen där ännu glider väl bort igen runt fem och kollar hur det ser ut...

Skall bara ha ett exemplar.....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Andreas 940 -utan 940
23 mars 2007 · 1 728 Inlägg

Jag har bokat en så det är bara att hämta ut senare idag, ringde till affären så jag vet att den finns där. De har även lagt undan ett exemplar av Motorstorm och en extra handkontroll åt mig.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
23 mars 2007 · 3 804 Inlägg

Vuxna män ^^ wink


Bmw osv..
FireTraXX DFFL
23 mars 2007 · 9 020 Inlägg

Min står på ica maxi i löddeköpinge och väntar på att jag ska sluta jobb big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
dusty Living in the fastlane
23 mars 2007 · 2 616 Inlägg

tyckte det var förjävla dyrt så jag avvaktar för att se om jag vill ha den smile

Malmoe SSS -12
23 mars 2007 · 3 217 Inlägg

Ikväll är det PS3-kväll... Tequila och vattenpipa big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
DanneDynamit
23 mars 2007 · 302 Inlägg

Fuckface skrev:
Ikväll är det PS3-kväll... Tequila och vattenpipa big_smile

åh jag vill också ha. får nöja mej me lättöl o nintendo 8 bits

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
terazzi
23 mars 2007 ·

ska vänta tills den gått ner i pris o sen byta in ps2an med alla 14 st spel o 3 st kontroller samt 2 st minneskort smile

Mäki Långsam Perfektionist
23 mars 2007 · 4 800 Inlägg

terazzi skrev:
ska vänta tills den gått ner i pris o sen byta in ps2an med alla 14 st spel o 3 st kontroller samt 2 st minneskort smile

Låter som jag gör likadant smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
nizze15
23 mars 2007 · 280 Inlägg

DanneDynamit skrev:

Fuckface skrev:
Ikväll är det PS3-kväll... Tequila och vattenpipa big_smile

åh jag vill också ha. får nöja mej me lättöl o nintendo 8 bits

Men Nintendo 8 bitars slår ju dom flesta spelen jue:D är ju hur kul som helst! Polaren har ett gammalt. vi brukar lira ibland när vi har tråkigt... finns ju inget roligare:)

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
Flash Modo-fan från början till slut
23 mars 2007 · 330 Inlägg

väntar tills den sjunkit i pris.byter eventuellt in PS2:an med 32 spel,3 minneskort och tre handkontroller då oxå.då sjunker förhoppningsvis priset lite till

Stolt far till Freddy 18/12-08
Machin Fartmissbrukare
23 mars 2007 · 1 302 Inlägg

hur mycke får man ungefär när man byter in ett gammalt ps2?
fattar juh att man får mer juh fler originalspel man har.. men om man säger bara för själva konsollen.. nån som vet c:a pris?

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Krullert
23 mars 2007 · 2 Inlägg

Annars lär man ju tjäna på att sätta ut allt på typ blocket några veckor innan man tänkt köpa ps3?

För ett år sedan satte jag ut mitt x-box för 1000kr, vart typ 3 st som ringde första dan och jag sålde det på kvällen.

nizze15
24 mars 2007 · 280 Inlägg

Ja, om man ska sälja... sätt ut det på blocket..
Sålde mitt Nintendo 64 med 2 fjärrkontroller och typ 4 spel för 1200:- för nått år sedan:Dbig_smile

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
Kettunen
24 mars 2007 ·

Spelar det nu . Polaren köpt ett smile Spelar Fight Night. Boxnings spel

THEBADGUY Gorgilus addictus
24 mars 2007 · 4 737 Inlägg

Machin skrev:
hur mycke får man ungefär när man byter in ett gammalt ps2?
fattar juh att man får mer juh fler originalspel man har.. men om man säger bara för själva konsollen.. nån som vet c:a pris?

Jag har hört att du får ca 1000 kr rabatt på PS3 om du byter in ditt Ps2 när du köper ett PS3.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Robbie9000 Fartblind
24 mars 2007 · 35 Inlägg

DanneDynamit skrev:

Fuckface skrev:
Ikväll är det PS3-kväll... Tequila och vattenpipa big_smile

åh jag vill också ha. får nöja mej me lättöl o nintendo 8 bits

Nintendo 8-bits är ju bättre än allt annat på marknaden... Riktig kult-konsol som knäcker allt annat... big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang