Ja du "hurricane" blir inte lätt att svara på men ska göra ett försök :
Raggare för mig: Ja enligt mig så existerar väll knappt "riktiga" raggare längre,dom borde väll börja bli te åren med tanke på att dom var med när det begav sig på 50/60 talet,men en å annan finns det väll som fortfarande håller låda
Vilka är raggare?: Ja är ju lite svårt att definiera för ja tycker väll att det inte har nått att göra med vare sig vad för musik dom lyssnar på/bil dom åker eller hur dom ser ut för raggare är nog nått man är i själen,fan dä lät ju nästan lite religiöst ju
Fult att var raggare: nä absolutt inte,finns ju självklart rötägg bland raggare oxå precis som bland annat folk,tyvär
Nyare typ av corvette:jo visst kan väll en raggare glida nyare vette,varför inte?
Folk som glider fin jänk eller inte dricker på träffar kallas väll inget speciellt.
Raggare,svordom för bratz: håller med fullständigt,hänger väll kanse lite ihop med att raggare ansågs vara "bottenskrapet" förr i tiden.
Om jag är raggare: Jo folk kallar mig nog raggare,men är väll igentligen nån blandning av raggare/volvoraggare/hårdrockare å svensson,har ju ett stark bilintresse,har en jänk,åker runt på diverse cruisingar men åker oxå runt i halvdassiga volvos på en del cruisingar klär mig inte som "raggare" med sydflaggor å så,ser ut som hårdrockare (långhårig med långt skägg) lyssnar på all slags musik allt från eddie till joddla till gigi dagistino,har villa vovve volvo å jobbar på lokala industrin.Edit: känner mig nog lite mer som raggare än som hårdrockare eller svensson

Om du är raggar? Mång skulle nog kalla dig det på grund av att du har ett antal jänkejärn men som sagt,är nog nått man är i själen.