Det kan du göra! Inte meningen man ska spöa skiten ur basen, bara "mjuka upp" den lite. Spela på normal volym bara.. minst 20 timmar rekomenderas
jo de stod 20 timmar men jag tänkte bara att man kunde göra det inomhus med mindre effekt och bilen är avställd för tillfället så man får ju inte köra för farbror blå.