Jag har satt in en stereo i en Twingo, å sitter original stereon i så är det ju en ganska storchans att iso kablaget finns kvar, dra ut stereon å kolla om det finns som en "svart oftast" kontakt du kan koppla isär, har du det så åker du till BRL, MDS, Dialect; Biltema eller något annat ställe å införskaffar dig ett iso kablage till en twingo sedan pluggar du i stereon i ena änden å original kontakten i den andra!
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!