Någon som handlat från www.Ultimatestyling.se ???

WeDo
11 april 2007 · 3 390 Inlägg

Hej

Undrar om det är någon som beställt någe från www.ultimatestyling.se ??
beställde ett par sidokjolar därifrån i januari tror jag det var.... har inte sett någe av dom än....


MVH


Ted Norén

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
__Marcus Whitetrash
11 april 2007 · 589 Inlägg

aldrig hört talas om, och sämre sida för ett företag att ha går nog inte att hitta, sämsta jag sett.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
moose46019 study
12 april 2007 · 772 Inlägg

sidan verkar ligga på en rysk server en p2:a med isdn uppkoppling går grymt segt i alla fall.

Tigerofsweden
12 april 2007 · 1 231 Inlägg

du får ringa o gapa på dom lite ...
brukar funka bra ... smile

Ena Colaberoende
12 april 2007 · 1 219 Inlägg

Jag har köpt av dom och det var inga problem alls.
Visserligen var varan fel som jag köpte (passade inte) men hade inga problem alls att lämna tillbaka sakerna och få pengarna tillbaka.
Tror det är Annica eller Timmy du ska prata med. Timmy verkar hålla i det mesta.

Dom har inte mycket på lager utan verkar beställa efter att beställningar kommer in.

Ring och prata med dom.

Mvh. Ena

WeDo
12 april 2007 · 3 390 Inlägg

Ena skrev:
Jag har köpt av dom och det var inga problem alls.
Visserligen var varan fel som jag köpte (passade inte) men hade inga problem alls att lämna tillbaka sakerna och få pengarna tillbaka.
Tror det är Annica eller Timmy du ska prata med. Timmy verkar hålla i det mesta.

Dom har inte mycket på lager utan verkar beställa efter att beställningar kommer in.

Ring och prata med dom.

Mvh. Ena

Aaaa, det är Timmy jag mailat med, och han sa att det skulle vara ordnat innan slutet på förra månaden... Ringa skulle jag göra när jag såg att dom tagit semester nu :S  Men men, dom är ju trevliga och så men 3 mån för att få ett par sidokjolar ??

Man hoppas ju att det kommer snart, för lackerare och allt är så gott som klart... väntar bara på det här nu :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Muttley
12 april 2007 ·

den sidan funkari nte ens för min dator. kasst

Andersson_racing
12 april 2007 · 38 Inlägg

Ja beställde en vinge te syrrans celica därifrån men har inte sett den än =S

Gör Om, Gör Rätt!
WeDo
12 april 2007 · 3 390 Inlägg

Andersson_racing skrev:
Ja beställde en vinge te syrrans celica därifrån men har inte sett den än =S

Då sitter vi i samma sits då... När beställde du ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
12 april 2007 · 1 632 Inlägg

Riktigt skitställe. skulle ha 30k för att lacka bilen.. och då skulle jag få plocka ner bilen själv ananrs skulle de kosta 35k snakca om skitställe verkar inte kunna nånting heller. Luredrejjare de där!

MOVIEMENT
13 april 2007 · 592 Inlägg

vilken bra sida de hade, tryckte man på ett bilmärke så hoppade ett till märke in i listan. Magic big_smile

2much.fi
Accessories for your DSLR
Izual
13 april 2007 · 4 571 Inlägg

Ni som har problem med hemsidan, prova den i IE istället för FF

Ang personalen så var dom iaf trevliga när jag ringde till dem för nån månad sedan

Abbbby
13 april 2007 · 248 Inlägg

LuCiiifer skrev:
Riktigt skitställe. skulle ha 30k för att lacka bilen.. och då skulle jag få plocka ner bilen själv ananrs skulle de kosta 35k snakca om skitställe verkar inte kunna nånting heller. Luredrejjare de där!

Du bedömmer deras trovärdighet och deras kvallite för att dom har dyra lack priser? Herregud skrika luredrejjare för att dom har dåliga leveranstider? 
En kille i tråden sa ju till och med att han kunde lämna tillbaka saker som hade blivit fel, kallar inte jag att lura folk, inte häller att ha dåliga leveranstider är att lura folk.

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
13 april 2007 · 1 632 Inlägg

Abbbby skrev:

LuCiiifer skrev:
Riktigt skitställe. skulle ha 30k för att lacka bilen.. och då skulle jag få plocka ner bilen själv ananrs skulle de kosta 35k snakca om skitställe verkar inte kunna nånting heller. Luredrejjare de där!

Du bedömmer deras trovärdighet och deras kvallite för att dom har dyra lack priser? Herregud skrika luredrejjare för att dom har dåliga leveranstider? 
En kille i tråden sa ju till och med att han kunde lämna tillbaka saker som hade blivit fel, kallar inte jag att lura folk, inte häller att ha dåliga leveranstider är att lura folk.

Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.

MOVIEMENT
13 april 2007 · 592 Inlägg

LuCiiifer skrev:

Abbbby skrev:

LuCiiifer skrev:
Riktigt skitställe. skulle ha 30k för att lacka bilen.. och då skulle jag få plocka ner bilen själv ananrs skulle de kosta 35k snakca om skitställe verkar inte kunna nånting heller. Luredrejjare de där!

Du bedömmer deras trovärdighet och deras kvallite för att dom har dyra lack priser? Herregud skrika luredrejjare för att dom har dåliga leveranstider? 
En kille i tråden sa ju till och med att han kunde lämna tillbaka saker som hade blivit fel, kallar inte jag att lura folk, inte häller att ha dåliga leveranstider är att lura folk.

Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.

Luras man om man har höga priser? Det var det dummaste jag hört idag. Det är bara du själv som väljer du mycket du vill lägga ut på en lackering. Vad vet du om arbetet de gör och hur slutresultatet blir?

2much.fi
Accessories for your DSLR
Abbbby
13 april 2007 · 248 Inlägg

LuCiiifer skrev:

Abbbby skrev:

LuCiiifer skrev:
Riktigt skitställe. skulle ha 30k för att lacka bilen.. och då skulle jag få plocka ner bilen själv ananrs skulle de kosta 35k snakca om skitställe verkar inte kunna nånting heller. Luredrejjare de där!

Du bedömmer deras trovärdighet och deras kvallite för att dom har dyra lack priser? Herregud skrika luredrejjare för att dom har dåliga leveranstider? 
En kille i tråden sa ju till och med att han kunde lämna tillbaka saker som hade blivit fel, kallar inte jag att lura folk, inte häller att ha dåliga leveranstider är att lura folk.

Nej men att försöka lura till sig folk att lacka sina bilar.. I västerås finns Trekås Lack de tar 22k för att lacka bilen plus att de är killar som lackat bilar i över 15 år.

Är du en av dom som inte har någon grundskole utbildning eller? Bara för att någon har högre priser gör ju inte att dom försöker lura folk! Dom kanske har större och dyrare lokaler och dyrare leverantörer som gör att dom måste ha dom priserna?!
Ingen tvingar dig att just anlitta om?

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
Kenny-83 Företagare & YouTuber
13 april 2007 · 1 940 Inlägg

Ha ha för den dära sidan, jag gjorde bättre sidor i vanlig html när jag just förstått vad windows var för nånting ^_^, skulle aldrig beställt från den sidan big_smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Izual
13 april 2007 · 4 571 Inlägg

Sherlia skrev:
Ha ha för den dära sidan, jag gjorde bättre sidor i vanlig html när jag just förstått vad windows var för nånting ^_^, skulle aldrig beställt från den sidan big_smile

Så du skulle inte handla från dalhems heller?

Dom har garanterat den mest svårnavigerade slöa informationsfattiga och ouppdaterade hemsidan i sverige för bildelar. yikes

Kenny-83 Företagare & YouTuber
13 april 2007 · 1 940 Inlägg

mjo så sant men dom har en katalog som slår det mesta vilket är deras huvudinriktning smile, men som du säger, jag skulle aldrig köpa någe från deras hemsida, de jag brukar göra är att ringa och fråga om dom har en specefik product jag vill ha som jag hittat på någon annan sida, deras är helt omöjlig att söka på.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
stevevo plastmupp
13 april 2007 · 10 Inlägg

men om du har problem med att få bilen lackad så be dom ta det svart... då kostar de fan inte många tusen alls. och de är i många fall med demont å lite rikt...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang