Jag får ett konstigt störningsljud fran högtalarna.. När jag gasar så blir dom högre så dom går antagligen efter generatorn.. Men nu till det konstiga, när jag kör i en håla t ex så slutar störningarna och sedan kommer tillbaka efter ett tag..
Den var klurig! Har du slutsteg och isåfall, hur har du dragit kablarna? Lågnivåkabel och strömförsörnin gskabel ska ¨ligga så långt från varann som möjligt. Hoppas d löser sig!