Någon som har funnit kärleken med hjälp av sin bil?

Rubbster Rekondare
9 maj 2007 · 236 Inlägg

Som rubriken lyder..

Någon som har funnit kärleken med hjälp av sin stylade bil el att den hade en grym motor? tongue

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!
Horizon
9 maj 2007 · 296 Inlägg

Kärleken tror jag inte man finner med hjälp utav en frän bil. sugna fjortisar samt golddiggers på sin höjd:|

frosth__ Team Kränghäng
9 maj 2007 · 657 Inlägg

Inte de sämsta dock smile

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
9 maj 2007 · 544 Inlägg

Nu Fuck, No ride:D

V8 - 4 Life
haack
9 maj 2007 · 186 Inlägg

haha...nej inte direkt..min nuvarande raggade ja upp mitt i vintern när jag hade min mors gamla ford ka...cabben fick hon inte se förräns till våren...å ja vet inte ja..men hon ser bilen som ett hot mot oss..typ..konkurent!
kan iofs bero på att ja en gång visade henne en bild med texten:

my girlfriend said to me that i had to choose between her and my car!
-Well i´m gonna miss her.

så svaret på min fråga är nog nej, tror snarare att ja blir av me min flickvän p.g.a kärleken.

wink

Errol
10 maj 2007 · 320 Inlägg

ja precis...

Plåååtluder.  inget att direkt gå seriösare på ...

Perss0n
10 maj 2007 · 435 Inlägg

Asså när jag köpte min å fick körkort å allt så tyckte hon att jag var med henne förlite. tongue

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
FireTraXX DFFL
10 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Jag skaffade min nuvarande flickvän för 3 år sen.
Fick körkort för 2 år sen. (2007-06-08)
Och skaffade min första bil nu i januari -07. (Audin)

Så, nej. Det var inte bilen som drog henne till mig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Malmoe SSS -12
10 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Min flickvän hatar mitt bilintresse och min högljudda bil... Men om kommer sakna den när jag sålt den, eller krockat den tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Josse
10 maj 2007 · 38 Inlägg

Fuckface skrev:
Min flickvän hatar mitt bilintresse och min högljudda bil... Men om kommer sakna den när jag sålt den, eller krockat den tongue

Trist, bilar är ju kul smile du får ju lära henne lite om bilar så tycker hon säkert det är kul sen wink

Mr_Gear Biltokig
10 maj 2007 · 870 Inlägg

Jag blev tillsammans med min flickvän för 2.5 år sedan, skaffade körkort & bil för 1 år sedan så det är nog inte vad som lockade henne wink
Däremot har jag fått henne bilintresserad (är grymt stolt!)Hon va inte intresserad av bilar whatsoever när vi träffades men nu senast så lyssnade hon ivrigt på höra en förklaring på hur turbos och kompressorer fungerar och vad skillnaden är och tyckte det var INTRESSANT big_smile PS. numera är hennes favoritprogram TopGear wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Malmoe SSS -12
10 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Josse skrev:

Fuckface skrev:
Min flickvän hatar mitt bilintresse och min högljudda bil... Men om kommer sakna den när jag sålt den, eller krockat den tongue

Trist, bilar är ju kul smile du får ju lära henne lite om bilar så tycker hon säkert det är kul sen wink

Inte så att jag försökt nu i snart 3 år? tongue Hon bara suckar när hon hör ordet bil från mig...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Hani
10 maj 2007 · 17 Inlägg

Finner man  kärleken med hjälp av sin bil så tror jag nog att man ska ta och fundera över vem hon är kär i   dig eller bilen

Försöker komma på något att skriva....
Volvo 945 "945 Turbo" (1991)
Volkswagen 1300 "Fakesplit" (1960)
TRYIT Teddan
10 maj 2007 · 2 495 Inlägg

nej nån kärlek har man nog inte fått pga bilen.... men däremot har man ju fått lite sexuella erfarenheter pga en snygg bil smile .

när man var 18-20år så var det ju perfekt , minns när jag var 18år och gled runt i min violetta 318is -94 .. 18" integral a2 fälgar.... lyssnade på rollergirl och blumchen ...
var en jävla massa brudar i åldern 15-18år som fick sig en åktur smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Josse
10 maj 2007 · 38 Inlägg

Fuckface skrev:

Josse skrev:

Fuckface skrev:
Min flickvän hatar mitt bilintresse och min högljudda bil... Men om kommer sakna den när jag sålt den, eller krockat den tongue

Trist, bilar är ju kul smile du får ju lära henne lite om bilar så tycker hon säkert det är kul sen wink

Inte så att jag försökt nu i snart 3 år? tongue Hon bara suckar när hon hör ordet bil från mig...

Hehe okej smile då kanske det inte är så lätt wink Tråkigt när den andra inte har bilintresse, bilarna tar ju oftast ganska lång tid att hålla på med och många timmar spenderas ju i garaget eller liknande, blir ju att man inte umgås så mkt då tyvär sen blir de alltid tjat om att bilarna kommer på första plats  tongue

OverBoosted AUTOBAHNRASER
10 maj 2007 · 3 804 Inlägg

LOL kallar du det kärlek? är väl inte så svårt att få lite *** med en fet bil... men kärlek?


Bmw osv..
DanneDynamit
10 maj 2007 · 302 Inlägg

det är nog förmodligen fler som blivit av med kärleken pga bilen roll

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Woogensea Volvoturbo For Life
10 maj 2007 · 366 Inlägg

Haha....näe, ingen kärlek. E som nån uppanför skrev, min tjej ser också bilen som en konkurrent smile Tycker jag slänger mer pengar på den än på henne....gäller att prioritera smile

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
Hani
10 maj 2007 · 17 Inlägg

Min tjej är förbannad för att jag ska sälja min dodge stealth och köpa en 745 tic hehe

Försöker komma på något att skriva....
Volvo 945 "945 Turbo" (1991)
Volkswagen 1300 "Fakesplit" (1960)
Tinoz 10 sec före dig...
10 maj 2007 · 540 Inlägg

jag hittade mitt ex med hjälp av bilen.. hon tyckte att du var fin, och började snacka.. på den vägen gick det;) kanske man hjälpte till lite med! gäller att hitta en flicka som tycker om bilar..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang