1814
Sök

Är min vinge verkligen så ful som alla påstår??

Taz Aero 9-5
42 Inlägg
14 maj 2007
BMW635_Robban skrev:
Ja, utan vingen hade bilen varit snyggare. Nu ser det bara ut som en rikemans epa-traktor. har nämligen sett liknande sånna.

De vingar hör hemma på japsbilar eller andra extrembyggen

Håller med...
Bort med den o sätt på en orginal T5 vinge, annars är bilen snygg...

Clean utan vinge så att säga...

Varför köra motor redskap när man kan flyga..........

189 Inlägg
14 maj 2007
håller med alla andra, bort med vingen!

///M

Kejsare
547 Inlägg
14 maj 2007
Påminner lite om den där fula vingen man alltid bläddrar förbi på Need for Speed. Tyvärr

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Pan
14 maj 2007
http://img241.imageshack.us/img241/4129/volvobb0.jpg

Drog en snabb photoshop ingen vinge alls var snyggt. smile

Avstängd
329 Inlägg
14 maj 2007
snygg som fasiken utan vingen .ja nu ser du ju bort med den

LillNaisarn
15 maj 2007
KG skrev:
Mjaa... Jag hade nog satt på en R-vinge istället, hade passat bättre enligt mig. Men du ska ju ha det du själv gillar såklart!

kunde inte sagt det bättre själv, visst är GT-R vingen snygg modell men passar inte in allls på bilen som är annars sååå snygg smile

98 Inlägg
15 maj 2007
kör med aluvinge istället wink både bilen och vingen e snygga, men i kombination ser det för jävligt ut.. men en fet aluvinge vore rätt tuff på din bil smile

mvh. Thomas

:D Mazda Driver :D

1 174 Inlägg
15 maj 2007
Tycker den e ass ball dock så tycker jag att den ska sitta på din bil om du hade ett extremt kjol paket lr så..  men tycker du ska ha kvar den lr byta till en r-vinge!
Senast redigerat av Akka (15 maj 2007)

268 Inlägg
15 maj 2007
Väldigt fin bil men jag tycker också att du ska ta bort vingen, den passar inte på, tyckte bilen va skitsnygg på bilden där du "plockat bort" vingen!!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

OLAGBG
596 Inlägg
15 maj 2007
du ska      göra som du känner... känner du att den passa så ska du ha kvar den.. har själv blivit både hurrad å hånad för min vinge.. men den sitter kvar... ta gärna etn titt på den

OLAGBG
VOLVO

Höbonde
228 Inlägg
15 maj 2007
Min kompis har en exakt sådan vinge till sin Eclipse och där passar den bättre eftersom formen på eclipsen är lite rundare, många volvo är ju så kantiga !wink Kör utan vinge istället, skulle vara mycket finare eller en diskretare vinge men som sagt, det är ju en smaksak, smaken är som baken, delad !smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
15 maj 2007
Det är ju ungefär som om jag startat en från där jag frågar om min bil är ful? Klart som fan 90% av alla skulle svara Jo, men vem fan bryr sig?Det är ju upp till en själv att avgöra vad som är snyggt. Jag tycker din vinge är skitful, men du måste ju tycka den är snygg annars skulle du ju ha plockat bort den för längesen.
Så skit i vad alla andra tycker och gör som du själv vill.
Don't be a follower.

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

827 Inlägg
15 maj 2007
tyvärr måste man hålla med att den inte passar alls! gamla r vingen blir cleant

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

Thorssa
15 maj 2007
Passar inte för fem öre!

Rörpulare
1 453 Inlägg
15 maj 2007
Sorry asså... den bilen e fan inte bra till din bil alltså ge den till en japaner istället.. min råd kirra en r vinge!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
15 maj 2007
ska du ha den vingen så ska du toksänka bilen och skaffa/bygga ett extremt kjolpaket(måste vara runda former på det)

/Street

Golle
448 Inlägg
15 maj 2007
Varken vingen eller bilen är ful, men dom passar inte ihop...

James May: In other news.... I've fitted a fan!

7 100 Inlägg
15 maj 2007
jag tycker de vart snyggt iaf,bara jag som tycker de eller?tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

dalmasens
15 maj 2007
hmm den faller inte mig i smaken men den kan inte göra de för alla. Finns nog många som tycker de där är snyggt med. Men jag håller mig till den lite mera cleana looken.

105 Inlägg
15 maj 2007
Personligen bland det fulaste jag sett på en baklucka, men lyssna inte på oss... Om du trivs med en osthyvel på bakluckan ska du ha det det är din bil inte vår big_smile

Sök