Tonade 20% runt om, Är rikitgt nöjd & det påverkar inte nattkörning så mycket, klart lite mörkt blir det men inte så att man inte kan urskilja saker & ting
jag tycker att man kan ha ljusare fram och kolsvart bak för det kommer ändå inte skära sig så otroligt då det ändå inte kommer ljus in bakifrån. annars är det också väldigt snyggt med två färgad toning.
jag tycker att man kan ha ljusare fram och kolsvart bak för det kommer ändå inte skära sig så otroligt då det ändå inte kommer ljus in bakifrån. annars är det också väldigt snyggt med två färgad toning.
Håller med. Jag tycker det alltid ska vara svart toning bak, och sen om man vågar kan man ha lite mörk toning fram också.
Kan inte tänka mig ha nån annan toning bak på min bil än den jättemörka svarta toning som är orginal, skulle bara se konstigt ut tror jag:
Och nu så har jag samma fråga som alla andra antar jag ang toning. Vad tror ni blir snyggast på min bil? Kolsvart eller rök? Vill ha rätt mycket toning dock. Och vart införskaffar man sig filmen bäst? Har fått råd om Swedol som har en butik här.
Någon som orkar göra sig besväret att gå in på Swedol.se och välja ut en snygg toning? Det står inte i % på sidan, utan det står "Rök", "Mörk" och "Supermörk".
Jag går oxå i toning tankarna (utav min 740) och hade tänkt ha en ljus film på bakrutorna.. men vill inte lägga ut för mkt pengar på det så om nån vet någon relativt billig film som inte är allt för mörk så får ni gärna höra av er
Annars blir det Biltema Raggartoning på den
Bildelsspeciallisten har solfilm med 48% ljusgenomsläpp och den kostar bara dryga 100:- rullen och den hade jag på min svart/rosa 740 kolla min sida på gamla fordon + att den filmen är mer lätt arbetad än biltemas solfilm MVH Emil
Senast redigerat av Klorin_Elvis (10 juli 2008)
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice