Stölder av Ventilhattar i Era Komun

Viklund_J
31 augusti 2007 · 35 Inlägg

Har blivit av me 4 uppsätningar när jag har hälsat på en kompis i Gävle, senast i söndas...börjar lessna nu...va ska dom me dom till? har inga problem hemma i Bollnäs iaf...

Klaesson
31 augusti 2007 · 399 Inlägg

jag har inte blivit av med mina men polarna har. de hinner knappt köpa nya inan det e nån som snor dom. det ska tydligen finns en ventil hatt tjuv i huskvarna som e känd. vet nån vem det e så ska han få höra ett å annat.

VOLVO for life
promo
31 augusti 2007 ·

Ja va fan ska man säga, blev själva med tre uppsättningar ventilhattar förra säsongen. Sista gången jag var inne hos däckhandlaren gav han mig en ny uppsättning ventilhattar gratis för han tycke det vart så jävla surt.

Racso Dr Snuggles
31 augusti 2007 · 956 Inlägg

Hahah sluta nu. Är det en sån stor grej om en/flera "stackare" har blivit av med några ventilhattar ??
Det tycker inte jag iaf ..

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
_Andrew_
31 augusti 2007 · 145 Inlägg

ja.. fan.. vi åker till racso o snor hans golf nu!.
klart som fan det är illa om ngn tar ngt som inte är deras.

bojboj
31 augusti 2007 ·

Jävla I-Landsproblem. Va glada att ni får behålla bilen istället, att du lever och är i god hälsa. Gnäll nu fan inte. Finns ju värre saker som händer runt omkring än att hänga läpp över 4 st ventilhattar. Vad e det för fel på dom svarta?

Quantic
31 augusti 2007 · 645 Inlägg

Blev också av med alla mina kromade från dom nya fälgarna för en tid sen, så nu har jag dubbla uppsättningar i reserv tongue

Sahlis
31 augusti 2007 · 103 Inlägg

Vi kan väl åka runt å skruva av från moppar runtom i landet å se hur d kommer upp likande rubriker på moppeforumen^^

Better stay on the road, the road to heaven
ViggenGBG
31 augusti 2007 · 26 Inlägg

mina sitter kvar. .vad jag vet iaf.. måste kolla i morrn..

Schlebbe
31 augusti 2007 · 80 Inlägg

Haha. Tycker det finns gott om roligt folk här. Klart som f*n att det finns värre saker än att bli av med 4 ventilhattar, men det är just själva grejen att man inte får ha ngt ifred som är problemet. Skulle väl inte vara så kul om ni som tycker det e fjantigt med "styling" hattar blev av med era backspeglar lr liknande varannan vecka?

Jag ska f*n kunna lämna min bil olåst över natten utan att ngt ska vara borta, men tyvärr så fungerar ju inte världen så längre...

81an
31 augusti 2007 · 566 Inlägg

Måste va nån arbets skygg jävel som snor dom..för dom e ju inte jätte dyra..

Tega Yrkesförare
31 augusti 2007 · 1 073 Inlägg

Kan ju säga att det va första och sista gången jag spenderade mina surt förvärvade slantar på en uppsättning kromade ventilhattar:mad:...fnys

Larsson_Power Saabvilde!
31 augusti 2007 · 1 708 Inlägg

bojboj skrev:
Vad e det för fel på dom svarta?

Instämmer !  : )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Greatsnyggo saabtok
31 augusti 2007 · 1 306 Inlägg

Tega skrev:
Kan ju säga att det va första och sista gången jag spenderade mina surt förvärvade slantar på en uppsättning kromade ventilhattar:mad:...fnys

haha blev du av med de i stan eller *S *

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Tega Yrkesförare
31 augusti 2007 · 1 073 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Tega skrev:
Kan ju säga att det va första och sista gången jag spenderade mina surt förvärvade slantar på en uppsättning kromade ventilhattar:mad:...fnys

haha blev du av med de i stan eller *S *

Japp faktiskt, garanterat nån av dom äckliga moppeligorna som skulle styla sina vespor...

Wezzli Sidledesförare
1 september 2007 · 268 Inlägg

Limma fast dom

Man vet aldrig, före man vet
Peter_A a.k.a aLan.
1 september 2007 · 281 Inlägg

skruva åt dom hårt som fan, sen lägger ni nått glidmedel på eller nåt, så får dom inte av den smile haha

denton
15 oktober 2008 · 214 Inlägg

Peter_A skrev:
skruva åt dom hårt som fan, sen lägger ni nått glidmedel på eller nåt, så får dom inte av den smile haha

hehe ja det där me å ha kvar ventilhattar e jävlig svårt xD specielt här i stan. har blivit av med mina 1 gång men då va dem fega å snodde bara 2XD men iaf köp 6kants å dra åt dem me hylsa 10 så sitter dem som berg=) va nåra jävla ungar ute å försökte baxa mina ventilhattar från biltema häromdan, hehe fan va rädda dem blev när jag kom ut:P men dem hade inte lyckats sno dem satt för hårt:Plol

Berry67
15 oktober 2008 · 1 Inlägg

Har varit utsatt för de ja oxå en gång,  men nu sitter dom åt .

herrsiba Move Your Mind
15 oktober 2008 · 164 Inlägg

Någon fattig själ snodde tre av mina fyra blåeloxerade ventilhattar, vad man nu ska med tre till hmm, som jag köpt på biltema för 20 spänn...

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang