Vad är det du skall ha strömmen till?
Direkt från batteriet eller tjuva ström från ciggaretuttaget?
Till min baslåda, till vilken jag fick dra helt ny ström, drog jag ner bakom framskärmen, och in i kupén vid dörren, och sedan drog jag strömmen i "tröskeln" inne i bilen och in underbaksätet till baslådan, och jordade i karossen, drog RCA kontakterna samma väg fast bakom inne panelen under ratten in till sterion, jordade i karossen under baksätet.
Jag har iofs. en Golf 3, men du borde kunna göra på samma sätt.
//Edge