Slår i basen när man byter låt

opelmtx
7 september 2005 ·

vad är det för fel slår i basen när man byter låt o stänger av stereon någon som vart med om det, det blir som över späning, har grova  ström kablar batteri i skuffen o kondning
Någon som vet
Mvh Micke

Evildream Scania arbetare
7 september 2005 · 364 Inlägg

hade också det felet på mina basar.. troligtvis är det lågnivåkabeln. Jag kopplade in ett filter och sen försvann det..

Audiholic!
Izual
7 september 2005 · 4 571 Inlägg

det försvann åt mig när jag bytte huvudenhet

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
7 september 2005 · 441 Inlägg

Jag hade också så på min ena lågnivåutgång och de berodde på att de va kortslutning i den utgången.

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
TT-Avant
7 september 2005 · 6 851 Inlägg

Det beror på att du har en störning på antingen nämda lågnivån eller väldigt kass jord.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
opelmtx
7 september 2005 ·

Har bra jord och bra huvud enhet börja med att byta lågnivå kablar då och ett filter

TT-Avant
7 september 2005 · 6 851 Inlägg

Att lägga filter är att flytta problemet. Det bästa är dock att alltid hitta själva felet.Men att byta lågnivå kan göra susen.. Hur ligger din lågnivåkabel i förhållande till andra kablar?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
opelmtx
7 september 2005 ·

Den ligger ensamt mitt i golvet inga andra kablar i när heten ligger i en slang som skyddar den

TT-Avant
7 september 2005 · 6 851 Inlägg

ok..testa att byt då. finns det kvar efter det så är det fel i entingen jord,HU. eller steget..Finns massa man kan "gissa" på att det är, men börja med det lättaste först. att lägga avstörningsfiler hjälper dej bara att inte höra det, men ditt problem med den kommer fortfarande att finnas där, + att sånna filter stjäler nån eller några DB oxå..

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang