7 september 2005
Trådstartare
Precis köpt mig en 944 GLT och har ett lite problem, säkringen till dimljuset och parkeringsljuset (högra om jag inte minns fel, 22:ans säkring iallafall) går med nån dags mellanrum, allt är "orginaldraget" bara äldre som ägt den och inget extra är inkopplat. Någon som vet vad det kan vara för fel? Ett vanligt jordfel eller nått "klassiskt" med 940? Väldigt tacksam för tips så jag slipper lämna in den på verkstad..