2571
Sök

har jag valt rätt färg på mina bromsok? TA BORT DENNA TRÅD

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
27 maj 2007
Jag kör med gul på mina bromsok, har fått många positiva kommentarer om det så jag är grymt nöjd!

Har ingen jättebra bild på just bromsoken som du har, men här ser man iaf lite:
http://www.garaget.org/archive/27783/22633/22633-291927.jpg

Om inte bilden funkar:
http://www.garaget.org/?car=22633&image=291927
Senast redigerat av FL3JM (27 maj 2007)

555 Inlägg
27 maj 2007
Funderar på blåa eller röda bromsok på min gröna bil, skulle det bli nice tror ni? eller något mer diskret med svart?

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
27 maj 2007
lanred skrev:
Funderar på blåa eller röda bromsok på min gröna bil, skulle det bli nice tror ni? eller något mer diskret med svart?

Ja tycker nog att det skulle bli snyggare med röda ok än blåa till din bil...annars skulle svarta vara riktigt snyggt!tongue

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

1 277 Inlägg
27 maj 2007
jorre83 skrev:
bojboj skrev:
Skär det sig???! Jaha och? Det va tvär fett!! Så ni menar att det då inte skär sig när man har röda OK på alla bilar som inte e röda???

he he så sant jag tycker det blev hur bra som helst

varför fråga då?

Skaune
27 maj 2007
BMW635_Robban skrev:
jorre83 skrev:
bojboj skrev:
Skär det sig???! Jaha och? Det va tvär fett!! Så ni menar att det då inte skär sig när man har röda OK på alla bilar som inte e röda???

varför fråga då?

Säger som robban! Varför fråga om du ändå är helnöjd? tongue Ville kanske bara visa upp dom?wink

LillNaisarn
27 maj 2007
lanred skrev:

skulle hellre satsa på silver Ok smile

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
27 maj 2007
bojboj skrev:

Är en väldig skillnad!
Tänk dig rosa bromsok på en röd bil, ungefär lika passande som denna kombination.

Bygger rolig bil. :)

4 586 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
Axor skrev:
BMW635_Robban skrev:
jorre83 skrev:

varför fråga då?

Säger som robban! Varför fråga om du ändå är helnöjd? tongue Ville kanske bara visa upp dom?wink

ville veta vad andra tycker om mitt färgval

50 Inlägg
28 maj 2007
Skitsnyggt

Lady_Luck_
28 maj 2007
Det såg fränt ut smile

En gång Volvo, alltid Volvo
165 Inlägg
28 maj 2007
Tufft som fan och lite utstickande cool

4 586 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
tack för alla svar på tråden du ska jag ut och byta till nya skivor

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 maj 2007
M155E skrev:
Mäki skrev:
M155E skrev:
Nja, håller nog med om att det skulle vara mkt snyggare om det var samma nyans på oken som på bilen, nu skär det sig lite som sagt.....Men bilen va riktigt snygg annars....häftiga bakljus!! Vart har du hittat gröna glas??

Och jag håller med dig.

Men det är upp till trådskaparen i detta fallet! Eftersom det är hans bil!

Om du fortsätter att läsa mina inlägg så är det precis det jag säger...

Ja. Jag håller ju med dig.
Och det jag skrev nedanför var bara min egna åsikt, därför jag hade en rad emellan!
Mvh Marcus

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 585 Inlägg
29 maj 2007
tycker det ser vädligt bra ut:D

1 174 Inlägg
29 maj 2007
ja det har du smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 maj 2007
hm e dom lätta att färga sj???skulle vija ha mina färgade och där fäljarna sitter fast haha va de nu heter hm inte bromskivan men aa ni kanske fattar....ska in till lackeraren iövermån så ska fråga då men kul å höra ju från andra:)

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

4 586 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
Lady_Milla skrev:
hm e dom lätta att färga sj???skulle vija ha mina färgade och där fäljarna sitter fast haha va de nu heter hm inte bromskivan men aa ni kanske fattar....ska in till lackeraren iövermån så ska fråga då men kul å höra ju från andra:)

inga problem alls färgen som man ska andvända ska vara på burk alltså penslas på sedan är det väldigt viktigt att borsta rent oken med stålborste innan samt tvätta med bromsrengörning ifall oken ska sitta kvar så bör man maskera på något sätt så färg inte kommer på skivan men det blir klart mkt snyggare ifall man monterar isär det istället

lycka till med att färga dina ok det kommer garanterat bli snyggare

4 586 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
M155E skrev:
Nej man måste inte alls ha samma färg på oken som på bilen, men enligt mig så passar det inte att ha två olika nyanser av samma färg på oken och bilen, antingen ska man ha samma nyans eller en helt annan färg.
Färgen på oken var absolut snygg, men enligt mig inte tiptopp tillsammans med lacken. Men det är bara min åsikt, och jag antar att han vill höra olika åsikter då han ställer frågan på ett forum tongue

ja jag ville höra andras åsikter ja jag blev lite ställd när jag öppnade locket på burken att färgen var så ljus

358 Inlägg
29 maj 2007
cool färg och udda, that's the way!

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
29 maj 2007
ja, varför ha som "alla andra har"   blev ju bra  ^^ den bryter mer än matchar
Senast redigerat av Inkster (29 maj 2007)

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

Sök