Nja, håller nog med om att det skulle vara mkt snyggare om det var samma nyans på oken som på bilen, nu skär det sig lite som sagt.....Men bilen va riktigt snygg annars....häftiga bakljus!! Vart har du hittat gröna glas??
Och jag håller med dig.
Men det är upp till trådskaparen i detta fallet! Eftersom det är hans bil!
Om du fortsätter att läsa mina inlägg så är det precis det jag säger...
Ja. Jag håller ju med dig. Och det jag skrev nedanför var bara min egna åsikt, därför jag hade en rad emellan! Mvh Marcus
hm e dom lätta att färga sj???skulle vija ha mina färgade och där fäljarna sitter fast haha va de nu heter hm inte bromskivan men aa ni kanske fattar....ska in till lackeraren iövermån så ska fråga då men kul å höra ju från andra:)
hm e dom lätta att färga sj???skulle vija ha mina färgade och där fäljarna sitter fast haha va de nu heter hm inte bromskivan men aa ni kanske fattar....ska in till lackeraren iövermån så ska fråga då men kul å höra ju från andra:)
inga problem alls färgen som man ska andvända ska vara på burk alltså penslas på sedan är det väldigt viktigt att borsta rent oken med stålborste innan samt tvätta med bromsrengörning ifall oken ska sitta kvar så bör man maskera på något sätt så färg inte kommer på skivan men det blir klart mkt snyggare ifall man monterar isär det istället
lycka till med att färga dina ok det kommer garanterat bli snyggare
Nej man måste inte alls ha samma färg på oken som på bilen, men enligt mig så passar det inte att ha två olika nyanser av samma färg på oken och bilen, antingen ska man ha samma nyans eller en helt annan färg. Färgen på oken var absolut snygg, men enligt mig inte tiptopp tillsammans med lacken. Men det är bara min åsikt, och jag antar att han vill höra olika åsikter då han ställer frågan på ett forum
ja jag ville höra andras åsikter ja jag blev lite ställd när jag öppnade locket på burken att färgen var så ljus