BIlar på Forumet

Nalle-74 BTC RACING
18 mars 2004 · 114 Inlägg

Nu vill inte jag verka som en gnällig kärring men.... Vissa bilar tycker jag INTE hör hemma på forumet med bilder

När man loggar in så står ser skrivet:
"Lägg endast upp din bil om den är värd att visa upp. Känner du med dig att din bil INTE är i "utställningsskick", dvs, farmor ägde den eller massa rost och skit: RADERA. Om nån vecka går jag in och raderar allt jag inte anser hör hemma här. Det körs ingen backup, utan bilarna ryker helt och hållet direkt.

Exempel:

Volvo 240 med mycket styling och många arbetstimmar bakom: Välkommen
Ny standard Ford Focus och liknande: Välkommna
Äldre bilar än 1990 som inte är något utöver det vanliga: EJ välkomna.
Bilar med rost som inte är något utöver det vanliga: Absolut inte välkomna."

För när det står Utrustad med ROST.... Vad är det? Jag skulle ju skämmas att lägga upp en sån bil....
Den duger ju ypperligt att ta sig från A till B men... Passar den på ett motor forum??? Nej det tycker inte jag.

Har jag fel????

MVH: Nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
chrizz Administratör
18 mars 2004 · 11 782 Inlägg

Håller med dig. men jag la upp de nya reglerna idag just för att jag vill ha bort rosthögarna och allt annat som är ointressant.

raderar inte ägarna inom ca 1 vecka så går jag in och raderar allt som inte hör hemma här...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
18 mars 2004 · 11 782 Inlägg

http://www.garaget.org/show.php?car=165

nu börjar det likna nått smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Janne
21 mars 2004 · 252 Inlägg

Men jag har ju lite rost på bakluckan på min 850?
Får jag ha kvar den ändå?
//Janne

Kör: http://www.garaget.org/show.php?car=95

Senast redigerat av Janne (21 mars 2004)

//Janne
chrizz Administratör
21 mars 2004 · 11 782 Inlägg

Janne skrev:
Men jag har ju lite rost på bakluckan på min 850?
Får jag ha kvar den ändå?
//Janne

Kör: http://www.garaget.org/show.php?car=95

Måste jag ens svara? tongue

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Nalle-74 BTC RACING
21 mars 2004 · 114 Inlägg

Janne skrev:
Men jag har ju lite rost på bakluckan på min 850?
Får jag ha kvar den ändå?
//Janne

Kör: http://www.garaget.org/show.php?car=95

har du rost på pärlan?
Jag vet hur det känns... Har slipat rost på vinterbilen hela dagen sad inget kul ju....

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Viggen Finspång Letar nytt!
25 mars 2004 · 102 Inlägg

Nalle-74 skrev:
Nu vill inte jag verka som en gnällig kärring men.... Vissa bilar tycker jag INTE hör hemma på forumet med bilder

När man loggar in så står ser skrivet:
"Lägg endast upp din bil om den är värd att visa upp. Känner du med dig att din bil INTE är i "utställningsskick", dvs, farmor ägde den eller massa rost och skit: RADERA. Om nån vecka går jag in och raderar allt jag inte anser hör hemma här. Det körs ingen backup, utan bilarna ryker helt och hållet direkt.

Exempel:

Volvo 240 med mycket styling och många arbetstimmar bakom: Välkommen
Ny standard Ford Focus och liknande: Välkommna
Äldre bilar än 1990 som inte är något utöver det vanliga: EJ välkomna.
Bilar med rost som inte är något utöver det vanliga: Absolut inte välkomna."

För när det står Utrustad med ROST.... Vad är det? Jag skulle ju skämmas att lägga upp en sån bil....
Den duger ju ypperligt att ta sig från A till B men... Passar den på ett motor forum??? Nej det tycker inte jag.

Har jag fel????

MVH: Nalle

Kan inte mer än hålla med...

Erdmann Galning
30 mars 2004 · 16 Inlägg

Duger min gamla bil ?

Senast redigerat av Erdmann (30 mars 2004)

Nalle-74 BTC RACING
31 mars 2004 · 114 Inlägg

Erdmann skrev:
Duger min gamla bil ?

Gammal??? Den är ju 12år nyare än min supra.... fast bara hälften så snabb ju  smile

Senast redigerat av Nalle-74 (31 mars 2004)

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Jimmy
31 mars 2004 · 13 Inlägg

hmmm   okej att den är ful http://www.garaget.org/show.php?car=224    men om ni inte tycker att den passar in så får ni gärna plocka bort den  smile   tänkte bara ifall det duger med roliga byggen oxå

Hultqvist
3 april 2004 · 38 Inlägg

Jimmy skrev:
hmmm   okej att den är ful http://www.garaget.org/show.php?car=224    men om ni inte tycker att den passar in så får ni gärna plocka bort den  smile   tänkte bara ifall det duger med roliga byggen oxå

Din bil är sånt jag vill titta på iallfall, jag skulle vilja höra ljudet i action.. smile

chrizz Administratör
3 april 2004 · 11 782 Inlägg

Jimmy skrev:
hmmm   okej att den är ful http://www.garaget.org/show.php?car=224    men om ni inte tycker att den passar in så får ni gärna plocka bort den  smile   tänkte bara ifall det duger med roliga byggen oxå

Nä, den där är ok, men en rostig 240 som snart faller ihop är inte ok. smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jimmy
3 april 2004 · 13 Inlägg

ok..  det var ju skönt att höra     tyvärr så har jag ingen ljudfil på bilen smile

Biffen RemixX Racing...
23 april 2004 · 84 Inlägg

Håller på sätt och vis med, men sleepers då? om bilen i fråga har en sjuhelvetes motor?

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
R-star Blådåre
24 april 2004 · 30 Inlägg

Biffen, jojo, men sophögar vill väl ingen titta på iaf.. smile FÅr ju iaf se fräscht ut tycker ja iaf..

402M: kommer ET: -
201M: kommer ET: -
Golf MK1 Turbo
Biffen RemixX Racing...
26 april 2004 · 84 Inlägg

Var på ett Streetrace förra helgen, där var det en gammal Ascona med en sjuhelvetes motor i (vet ej va det var för nåt) som körde ifrån det mesta, den var inte mycket att se på, bilen var rollad orange och hade en hemgjord vinge.
Den såg rent fördjävlig ut, men körde likt förbannat ifrån en trimmad Cossie,ett antal 740:is och 240:is, samt en trimmad golf Vr6... Looks arent everything...

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
R-star Blådåre
26 april 2004 · 30 Inlägg

Jojo, men på ett sånt här ställe där man lägger upp bilder på åken så är de väl inte riktigt så... Snabba skrothögar ska upplevas, inte ses på bild... Right?

402M: kommer ET: -
201M: kommer ET: -
Golf MK1 Turbo
jk Tjeckisk maffia medlem
26 april 2004 · 71 Inlägg

Biffen skrev:
Var på ett Streetrace förra helgen, där var det en gammal Ascona med en sjuhelvetes motor i (vet ej va det var för nåt) som körde ifrån det mesta, den var inte mycket att se på, bilen var rollad orange och hade en hemgjord vinge.
Den såg rent fördjävlig ut, men körde likt förbannat ifrån en trimmad Cossie,ett antal 740:is och 240:is, samt en trimmad golf Vr6... Looks arent everything...

Så som bilen ser ut bevisar hur mycket ägaren bryr sig. Jag tror dom flesta förstår vad jag menar. Dom som inte gör det platsar inte på det här forumet. Tycker jag i alla fall.

Biffen RemixX Racing...
27 april 2004 · 84 Inlägg

Sen kan det ju diskuteras i evigheter vad som är vackert och inte...
Men det är upp till Admin och bestämma sånt anser jag, på sätt och vis i och med att det är deras/hans sida...

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
jk Tjeckisk maffia medlem
27 april 2004 · 71 Inlägg

Biffen skrev:
Sen kan det ju diskuteras i evigheter vad som är vackert och inte...
Men det är upp till Admin och bestämma sånt anser jag, på sätt och vis i och med att det är deras/hans sida...

Håller med precis.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang