har vart inne här nu sen 17:30 typ litet avbrott o laga mat förut bara.. o så brukar de vara varje dag o så varenda rast i skolan typ så hamnar man vid en dator o går in här fast ibland funderar ja på vrf ja sitter här kollar ju bara o skriver nästan aldrig nått
är man ledig så blir det några timmar då å då.. men nu är det mycket jobb å en del som ska fixas före träffen till helgen så då blir det bara snabbesök här inne för att kolla gb mm..
ja typ hela dagarna under arbets tid:) dvs ca 8timmar om dagen då å då kollar man forument och kollar in bilarna som finns å kanske slänger in nn fin kommentar här å där
Lika offta som en 14'tis är på Lunar. Alltså alldeles för offta ) haha Stolt beroende av Garaget!
ja du garaget är beroende framkallande har mina två tunga laster i livet och det är cola och garaget utan dessa vete fan om jag palla med att leva asså
det kunde ju jag förstå hehe en gång fick jag strömlöst här asså när jag surfa på garaget ja jälar asså det vara nära på en hjärtattack
haha.. ja min data crashade för en månad sen.. va utan garaget i 2 veckor helt galet glömde tillägga att jag går ut för att röka, och så kissar jag ibland också
det kunde ju jag förstå hehe en gång fick jag strömlöst här asså när jag surfa på garaget ja jälar asså det vara nära på en hjärtattack
haha.. ja min data crashade för en månad sen.. va utan garaget i 2 veckor helt galet glömde tillägga att jag går ut för att röka, och så kissar jag ibland också
och även vätskekontroll behöver man men det brukar man ju lösa med cola hehe för att hålla sig vaken
och även vätskekontroll behöver man men det brukar man ju lösa med cola hehe för att hålla sig vaken
ja, men jag brukar dricka icas billiga veriation av red bull, powerpoint, ca 4-6 om dan