3757
Sök

Hur ofta surfar ni på Garaget.org?

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 maj 2007
Daaze skrev:
är sjukskriven så sitter från 7 på morgonen till 10 på kvällen.. det e bara räkna. tongue

har du hemkörning av maten då eller hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

3 627 Inlägg
30 maj 2007
Själv är man inne 24/7 ^^ Men surfar här på garaget i typ 5-6 timmar om dan smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

304 Inlägg
30 maj 2007
Jag är har dagligen. Allt från 5 min till 3 timmar. Forum tar 95-100% av tiden.

I have my own race...

70 Inlägg
30 maj 2007
Ja många inloggningar per dag blir det big_smile

1 161 Inlägg
30 maj 2007
har vart inne här nu sen 17:30 typ litet avbrott o laga mat förut bara.. o så brukar de vara varje dag o så varenda rast i skolan typ så hamnar man vid en dator o går in här smile
fast ibland funderar ja på vrf ja sitter här kollar ju bara o skriver nästan aldrig nått tongue

315 Inlägg
30 maj 2007
1-3 timmer om dan kolar mkt på filmer och forum alltid lika trevligt

Allt eller inget!!!

987 Inlägg
30 maj 2007
ojojoj.. många timmar. Sitter vid datorn varje dag, flera timmar om dagen. Har garaget.org igång hela tiden.. smile

i like it load

144 Inlägg
31 maj 2007
är man ledig så blir det några timmar då å då.. men nu är det mycket jobb å en del som ska fixas före träffen till helgen så då blir det bara snabbesök här inne för att kolla gb mm..

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
31 maj 2007
Varje gång jag startar internet, har gorg som startsida

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

4 506 Inlägg
31 maj 2007
Lika offta som en 14'tis är på Lunar. Alltså alldeles för offta yikes) haha Stolt beroende av Garaget!

Kan du andas kan du dö.

2 230 Inlägg
31 maj 2007
ja typ hela dagarna under arbets tid:) dvs ca 8timmar om dagen då
å då kollar man forument och kollar in bilarna som finns å kanske slänger in nn fin kommentar här å där

så kan det vara då det inte blev som det skulle

2 201 Inlägg
31 maj 2007
hela dagen under arbetstid, kollar bilar o kommenterar o forumet.
garaget beroende, njaä        smile

Rent A Retard !
674 Inlägg
31 maj 2007
ironhead skrev:
Daaze skrev:
är sjukskriven så sitter från 7 på morgonen till 10 på kvällen.. det e bara räkna. tongue

ja, ibland av den lokala pizza bagaren big_smile cool

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
Daaze skrev:
ironhead skrev:
Daaze skrev:

det kunde ju jag förstå  hehe en gång fick jag strömlöst här asså när jag surfa på garaget ja jälar asså det vara nära på en hjärtattack

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
_Wallis_ skrev:
Lika offta som en 14'tis är på Lunar. Alltså alldeles för offta yikes) haha Stolt beroende av Garaget!

ja du garaget är beroende framkallande har mina två tunga laster i livet och det är cola och garaget utan dessa vete fan om jag palla med att leva asså

Rent A Retard !
674 Inlägg
31 maj 2007
ironhead skrev:
Daaze skrev:
ironhead skrev:

det kunde ju jag förstå  hehe en gång fick jag strömlöst här asså när jag surfa på garaget ja jälar asså det vara nära på en hjärtattack

haha.. ja min data crashade för en månad sen.. va utan garaget i 2 veckor yikes helt galet tongue
glömde tillägga att jag går ut för att röka, och så kissar jag ibland också tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
Daaze skrev:
ironhead skrev:
Daaze skrev:

haha.. ja min data crashade för en månad sen.. va utan garaget i 2 veckor yikes helt galet tongue
glömde tillägga att jag går ut för att röka, och så kissar jag ibland också tongue

och även vätskekontroll behöver man  men det brukar man ju lösa med cola hehe för att hålla sig vaken

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
_Wallis_ skrev:

då är det mycket illa

Rent A Retard !
674 Inlägg
31 maj 2007
ironhead skrev:
Daaze skrev:
ironhead skrev:

och även vätskekontroll behöver man  men det brukar man ju lösa med cola hehe för att hålla sig vaken

ja, men jag brukar dricka icas billiga veriation av red bull, powerpoint, ca 4-6 om dan tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

dalmasens
31 maj 2007
minst två-tre gånger av dagen blir de väl.

Sök