haha.. ja min data crashade för en månad sen.. va utan garaget i 2 veckor helt galet glömde tillägga att jag går ut för att röka, och så kissar jag ibland också
och även vätskekontroll behöver man men det brukar man ju lösa med cola hehe för att hålla sig vaken
ja, men jag brukar dricka icas billiga veriation av red bull, powerpoint, ca 4-6 om dan
det var inte illa det hmm nu börjar pizzatarmen att bråka på mig hehe kanske dags att fixa mat snart
jag brukar sitta här minst 2 timmar om dagen, först kollar jag olästa kommentarer och gästboksinlägg, sen kollar jag om mina favoriter har uppdaterats något sen brukar jag sitta och titta runt på forumet
Alledeles för mycket Blir ju säkert minst 3 effektiva timmar om dagen Låter ju fan sjukt, men typ hela kvällen när man sitter vid datorn har man ju garaget.org uppe, så sitter man å chattar med kompisar och kolla på garaget typ, Chrizz har verkligen ändrat mit liv hehe
Jag har garagets hemsida uppe 24/7 eftersom att jag använder flikar på webbläsaren och aldrig stänger av datorn och startar typ bara om den 1 gång var 3dje vecka eller nått sånt.
ja jag försöker va inne varje dag..kul när man få medelanden å komentarer å så sen kollar man naturligt vis in på forum å på andras bilar...å såklart video humor haha
Ett par timmar om dagen blir det allt . Skulle tippa på minst 3 haha. Men det blir det ändring på snart (förhoppningsvis) när snön tittar fram, då får man spendera mer tid i bilen istället
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Hehe, alltför mycket tid de sista veckorna. Går sjukskriven just nu och har massa tid att slå ihjäl. Är säkert påloggad här sammanlagt 3-5h varje dag och har varit det i flera veckor. Beroendeframkallande är nog ordet.