Dra ström

AP4THY
16 september 2005 · 12 Inlägg

Tjänre.. var genom torpedväggen bör man dra pluskabeln till ett steg på en golf av typ IV??

Audi A4 2.0TFSI Ts Quattro "SportQuattro" (2007)
chrizz Administratör
16 september 2005 · 11 782 Inlägg

Det finns ett forum för Bilstereo och elektronik. Tråd flyttad.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
16 september 2005 · 605 Inlägg

brukar finnas hål för detta dessa hål brukar vara skyddade av en gummi pryl, kolla i motorrummet vart andra kablar går in, å så kör du in kabeln där också...

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
Adder Adder
17 september 2005 · 972 Inlägg

Det bästa är ju att gå samma väg som resten av kablarna som går från motorrummet... Som det var i mitt fall dock inte på en golf men iaf, dom redan dragna kablarna tog upp all plats och var inte så hajj på att borra hej vilt för att komma in via torpedvägen så löste det genom att dra den där el spegel samt el hissar sladden går in... Funka hur bra som helst för när man öppnar stänger huven lr dörren rör ej kabeln på sig... Om den skulle det finns det ju risk för att den skavs sönder...

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
Vogge
17 september 2005 · 494 Inlägg

finns en bra bok för att hitta hål heynes gör de själv. då kan man kolla på bilerna vart man tror de finns hål och slippa riva hela bilen för att hitta hålet:D
pratar av erfarenhet kompisen rev ner hela instrument brädan för att hitta ett hål.' jag kollade i min lilla bok tongue och hittade jag var klar på typ en halvtimme han höl nog på hela helgen,..

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
sledhedz
17 september 2005 · 12 Inlägg

tjenna.. det finns håll där redan som det sitter en gummiplutt i ta bort den å dra in kaben där sen kan du ju tänka på att aldrig dra pluskabeln på samma sida som lågnivån för då blir det brus i högtalarna...mvh//golf

140-occe
17 september 2005 · 77 Inlägg

bara o borra sen ha sånna gummihylsor så inte kablen ligger mot plåten

direktörn
Golf2gti
17 september 2005 · 1 Inlägg

Vet någon om styling sidor till en golf 2 ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang