2643
Sök

Skall man ha vinge på bilen eller inte?

79 Inlägg
18 juni 2007
jag röstar på ingen vinge. Tycker att det är snyggt cleant som den är...

The Queen
200 Inlägg
18 juni 2007
Klart calibran ska ha vinge smile

Golf Racing*

379 Inlägg
18 juni 2007
En lagom vinge. Ingen supra vinge men en lagom stor tongue Vingen är pricken över i:t!

Dr Snuggles
956 Inlägg
18 juni 2007
Aerodynamik skrev:
Klart du ska ha vinge, mycket snyggare!

Haha, där kom den! Aerodynamik "Vingmannen" big_smile ahaha.
Inget illa menat ^^

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

7 120 Inlägg
18 juni 2007
Racso skrev:
Aerodynamik skrev:
Klart du ska ha vinge, mycket snyggare!

Haha, där kom den! Aerodynamik "Vingmannen" big_smile ahaha.
Inget illa menat ^^

haha, "The wing man" wink Vinge är snyggt! Så är det bara!

Fast inte på typ Mercor, volvo, jänkare...

Varningar. 36
1 200 Inlägg
18 juni 2007
Skippa vingen, såvidare du inte är pilot? smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
18 juni 2007
Calibra är en bil som det finns några snygga vingar till så varför inte? men visst snyggt utan också.

Den här vingen som polaren hade på sin Calibra tycker jag är hur grym som helst:
http://www.geting.se/image.php/48940-calibra090.jpg
Senast redigerat av NIzmO (18 juni 2007)

- Time Attack -

7 120 Inlägg
18 juni 2007
NIzmO skrev:
Calibra är en bil som det finns några snygga vingar till så varför inte? men visst snyggt utan också.

Den här vingen som polaren hade på sin Calibra tycker jag är hur grym som helst:
http://www.geting.se/image.php/48940-calibra090.jpg

Perfekt! big_smile

94 Inlägg
18 juni 2007
ja tycket att du ska skippa vingen tror de bir riktigt nice utan tongue

saab 93-cupé

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
18 juni 2007
Inte en stor osthyvel men något lagom tycker jag definitivt du ska ha! Verkar bli en tuff bil vart efter wink

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

1 723 Inlägg
18 juni 2007
men VågaVägraVinge!

Biltok
117 Inlägg
18 juni 2007
zerostyle skrev:
på vissa bilar är det helt klart snyggt, ta Supran som ett exempel.. gjord för att ha vinge.
Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte du ska ha en vinge på calibran, har en polare som också har en, som också var inne på vinge. men efter att ha sett några calibror med vinge så ändra han sig ganska fort. big_smile

Just calibran är helt klart mer clean utan vinge, men om du nu beslutar dig för att ha vinge.. ta då ingen j**la supravinge, som vissa ska envisas med att ha tongue (Har inget emot dem, men passar verkligen inte på vissa bilar)

Lycka till med projektet! smile

nej nej nej.. tvärtom. det fetaste som finns är Supror UTAN vinge. de är hur feta som helst.

OnT: nej skippa vingen på Calibran eller bara någon liten.

Team Frosth

Dann3
19 juni 2007
Trådstartare
Det är lite lustigt jag tycker supror och skyline är skit snygga med vingar men Callen kan man jag både ha vinge till och ha utan vinge känns det som och ändå tycka att det är snyggt "lustigt"
Senast redigerat av Calibra_extreme (19 juni 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 juni 2007
ska jag skriva som jag tycker: fet bil med fett kjolpaket ska ha stora vingar (fast inte alu vingar)... små stylade bilar med lite finare fälgar, tonat, vita blinkers osv ska ha små diskreta vingar... orginal bilar ska vara utan vinga ( i vissa fall inte ) så du ska nog satsa på en lite större vinge enligt mig smile
Senast redigerat av _Glenne_ (19 juni 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

33 Inlägg
19 juni 2007
Om du nu måste ha någon vinge så sätt för guds skull inte på nån jävla alu vinge eller nåt liknande! Det är de fulaste man kan sätta på en bil, om jag inte minns helt fel så kan man väl sätta nån liten "läpp" på Calibran?

//Anna

En gång turbo alltid Turbo :-D

Dann3
19 juni 2007
Trådstartare
Anna_944 skrev:
Om du nu måste ha någon vinge så sätt för guds skull inte på nån jävla alu vinge eller nåt liknande! Det är de fulaste man kan sätta på en bil, om jag inte minns helt fel så kan man väl sätta nån liten "läpp" på Calibran?

//Anna

Ja det kan man tänkte på Kolfiber vinge med om det kan vara något?

FreddeK
19 juni 2007
Trådstartare
bound skrev:
Vinge, känner en polare som har en syrra, den calibran är het, den har vinge. Alltså vill du ockås ha het bil, skaffa vinge big_smile

Jag känner också en polare som har en syrra och hans farsas svärmor skulle egentligen ha en vinge på sin bil men då sa farsan halvbrors kompis mamma åt henne att hon inte skulle ha det för att det inte passa modellen men farsans brorsas kompis kompis tyckte det så hon monterade den iallafall...vart som blev och blidde som det vart!

Skippa vingen helt!

LillNaisarn
19 juni 2007
Trådstartare
Om du ska ha ngn vinge så köp Shogun eller liknande, ej ngn herre jösses vinge vad du än gör köp inte ngn alu vinge big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
19 juni 2007
Liten originalvinge kanske... smile Möjligtvis högre, som typ Accord Type-S har smile

http://www.autolook.ru/tehno/honda/foto/HondaAccordType-S.jpg

Alternativt Type-R (jag vet själv inte skillnaden)

http://www.iweb.btinternet.co.uk/typer.jpg
Senast redigerat av Fuckface (19 juni 2007)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Living in the fastlane
128 Inlägg
21 juni 2007
Snygg utan vinge helt klart! Men om du ska ha någon vinge köp en liten diskret isåfall

Sök