Ja, du kan ladda ditt batteri.
"4amp" betyder att laddaren kan maximalt trycka in 4 ampere i batteriet.
Och ditt batteri är på 55Ah, vilket betyder 55 Amperetimmar. Dvs hur mycket som "ryms" i batteriet. Jämför tex med en hink med vatten som rymmer 55 liter och en slang (laddare) som kan pytsa in 4 liter (per timma).
Mvh
Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI