En önskning vad som helst, vad skulle du önska?

Golf_bunny The Queen
6 september 2007 · 200 Inlägg

maximal_boost skrev:
Att min farsa blir frisk neutral

Jag önskar också att min pappa blir frisk, men det kommer han aldrig och bli sad Om det inte händer ett jävla mirakel.

Golf Racing*
Sushikocken Sleeper
6 september 2007 · 3 084 Inlägg

att alla i världen var med i en stor sexorgie... eller nä men ursch vad vidrigt!

önskar istället att man hade råd och käka oxfile potatis och bearnaisesås varje dag istället så jävla less på makaroner och korv nu hehe big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
snoddas
6 september 2007 · 1 142 Inlägg

ja skulle önska med 5 önskningar till 1: att man slutar slå kvinnor och barn 2:att min arm skulle bli bra igen 3:att ja aldrig skulle dö 4:att ja fick en V70r awd 5:att ja fick drömkåken

Senast redigerat av snoddas (6 september 2007)

Akka
6 september 2007 · 1 174 Inlägg

Typ ett friskt och lyckligt liv dock v aju det 2 önskningar! men skulle nog välja att få vara frisk å kry hela livet!

Tore Student
6 september 2007 · 232 Inlägg

Lycka och välgång för mig och kommande generationer

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
Wanegardh Asgammal medlem.
6 september 2007 · 2 246 Inlägg

mitt liv tillbaka som jag älskade så mycket

Bos
6 september 2007 · 264 Inlägg

Ett par nya bakdäck roll

Volvo v70 (2008)
Ksj
6 september 2007 · 1 217 Inlägg

Attjag skulle bli ekonomiskt oberoende!

Saab 900 "2.1an" (1992)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
6 september 2007 · 5 042 Inlägg

Ha en orgie med gammla flickvännerna smile Det hade vart nått. Dom börjar bråka med varann. Käften kärringar o sug wink

C H E V R O L E T <3
zero2000
6 september 2007 · 227 Inlägg

vill ha pengar... ekonomiskt oberoende helt enkelt!

NiMroD
6 september 2007 · 264 Inlägg

fredda_king skrev:

__bazze_ skrev:
en medecin mot kanser kanske vore snällt?

det heter cancer:|

inte hans fel att han har dyslexi och är dum i huvve lol (skämta sry kunde inte hålla mig)
vad skulle man önska sig... Skulle nog vara ganska kul att vara smartast i världen då kan du tjäna dom pengar du behöver kanske bota en massa sjukdomar....komma på ett nytt bränsle big_smile (kan nog göra rätt mycket om du var smartast i världen)

Volvo V60 "D4 awd" (2013)
Volvo XC 60 "Gubbens" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang