26 september 2005
Trådstartare
Hej
plockade loss grannens gamla stereo, skulle sätta i en ny, och upptäckte till min förvåning att jord saknades. Det fanns varken jordkabel från stereon eller jord draget till stereon. Ändå så fungerar den gamla, den nya funkar dock inte utan jord.
är det magi? eller jordar den genom själva stereons "hölje"?
/paya
**// Toyota \\**