4117
Sök

starta ej

781 Inlägg
26 september 2005
Trådstartare
#1
har ett shark slutsteg som stängs av varje gång man byter cd skiva eller startar bilen

sen tänds en röd lampa som betyder felaktig start tror ja..

va beror de på? lite jobbigt att behöva stänga av cd varje gång man bytt skiva..

koplade om remoten till strömen som går till el-anten istället.. å de funkar bättre nu så de stängs inte av varje gång man byter skiva.. men de ska ju inte stängas av alls på de viste..


MVH Timmie

781 Inlägg
26 september 2005
Trådstartare
#2
jo men en brytare ska ju inte behövas! är ju bara onödigt jobb.. måste ju få de att funka ändå.. tycker man.. å varför ska man inte lägga den någon annan stans än på remoten?

6 851 Inlägg
26 september 2005
#3
Har man iso så kan man koppla dem på en grå kabel som det står "light" på oxå..funkar klockrent.. wink


781 Inlägg
26 september 2005
Trådstartare
#4
oki hehe


Sök