27 september 2005
Trådstartare
Jag har funderingar på att ha 2st röda ccfl sittandes som extra bromsljuse i bakrutan.
Får man ha hur mycket bromsljuse som helst?
jag menar många ha ju en extra horisontal skena som lyser, men jag vill ha 2st 30cm vertikalt på kortsidorna på bakrutan.
Vad tror ni?