kolla min sida har en bild på hur mina a stolpar ser ut:
jag fixade ett par astolpar från skroten tog bort klädseln och sen gjorde jag en mall i lera för att kunna vinkla dem bra sen bara gjöt jag hejdlöst. om du ska klä dem tänk på att ju rundare former desto jävligare o klä. min bild är de oklädda på.
i efterhand hade ja nog kanske lagt ut fem hundra på en a stolpe för typ turbo tryck (säljs på realcar) och moddat den lite för att passa diskanterna mindre tid och så blir de nog mer symetriska på de viset:S
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!