inte säker, men de finns två mappar som heter skins X och Y i lfs mappen/data, inte säker på vilken de är.. men jag la skinsen i båda utifall.., vet inte om du behöver dom i skins mappen också, du kan ju lägga in dom där.. och döp skinsen till XRT_???
ja men, för att se allas skins automatiskt måste du ha S2, om du lägger in allas skin i mappen ser du dom, MEN om det kommer någon med ett skin som du inte har lagt ner i mappen så syns det inte helt enkelt. och det kan vara svårt att logga in på en public server och sen ta reda på vad alla har för skins för att sen leta reda på dom och lägga i mappen.
jag har inte postat "kartan" eller vad man ska säga till mitt skin så antar att du inte kan se det.
här har du mitt skin.. högerklicka och spara och lägg in den i Skin/skin X och Y mappen.. så kan vi gå in på servern o kolla om du ser att ja har den? va säker på att den heter XRT_ i början iaf..
Ni får köra dragrace på GARAGET-servern. Det jag sagt hela tiden, gör vad ni vill på den servern och kör seriöst på GARAGET2. Tror ni alla kan få in det i skallen?
sätt upp en s2 server för tusan.. mycket roligare med andra banor och bilar fz5:an är grymt mäktigt å drifta med. dessutom finns det grymma drifting-servrar med äkkligt duktiga driftare