1851
Sök

GARAGETS LFS tråd.

312 Inlägg
11 september 2007
Aerodynamik skrev:
US and A

fyfan va Borat suger tongue

@tyrbofrak : skulle va kul big_smile typ.. Blw omv, 4 varv. tkr jag iaf big_smile  tongue

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

165 Inlägg
11 september 2007
Beeveel skrev:
Aerodynamik skrev:
US and A

fyfan va Borat suger tongue

@tyrbofrak : skulle va kul big_smile typ.. Blw omv, 4 varv. tkr jag iaf big_smile  tongue

servern heter Gorg race och lösen är bil.
De är BL1 vanliga eftersom de är roligare än omv då man kör race big_smile

Edit: Tog nyss PB.. fick 1.25.69
Senast redigerat av Tyrbofreak (11 september 2007)

[SRM]Turbofreak

159 Inlägg
11 september 2007
Mattsvart skrev:
ursäkta den fanns tydligen inte med tongue, men här är infon dock på engelska men det lär ju vara förståeligt flr dom flesta............

You need to put the files to directory: /data/engine.

If you want to edit things yourself, start LFS and get into the car you want to modify. Press T and type "/edit_eng" and then press shift+A. You should get the sound editing panel visible. On the right hand side you see "L" buttons. Click the L next to dump valve and select a sound. Sounds must be in /data/engine directory, i think.

jag har gjort så nu.. men det funkar inte..=/

Power is nothing without control -AUDI- de e grejer de!

583 Inlägg
11 september 2007
Nytt pass till servern... ta de som en hint...

"tackskyline_dennisförattduvälsignarossmeddennaunderbaraservern"

hehe... skojade bara... de är fortfarande bil

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

933 Inlägg
11 september 2007
inga av serverna funkar?
Senast redigerat av martincool (11 september 2007)

7 120 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
martincool skrev:
inga av serverna funkar?

GORG DRIFT D1 är den enda servern som finns uppe. GaragetRace och GaragetDrift är nere pga att FluGan inte är i Sverige wink

svetsare
329 Inlägg
11 september 2007
inte ens den servern fungerar ju...

Celica 2.0 Gti -90

LFS Team
21 Inlägg
11 september 2007
"TGO_Drift" är uppe. Dock vill vi inte ha några som står och börnar på banan osv. Endast seriösa drifters. Den åker ner titt som tätt dock nu när vi experimenterar med inställningar. Tyrbofreak som hostar den.
Senast redigerat av TGO_crew (11 september 2007)

TGO - Garaget.org's LFS team
Vill ni vara med? Skriv i Gästboken eller skicka PM/email.

7 120 Inlägg
11 september 2007
Trådstartare
Framsidan uppdaterad med dump-ljud och info om hur man gör smile

X40 Nordic
784 Inlägg
586 Inlägg
11 september 2007
jag funderar lite över en grej... Jag körde den där Turbobilen man kan ha i demot. Sedan köpte jag S2 och då finns samma bil fast den är lite bättre. Men fanskapet svänger ju inte? Mycket sämre svängradie och förbra väghålling för att man ska kunna drifta runt. jag klarar det inte iallafall..

vad driftar ni med för bilar? Är det turbobilen som man har i demot och sedan köra riktigt race med alla dessa övriga bilar? :S

583 Inlägg
11 september 2007
SpotniX skrev:
jag funderar lite över en grej... Jag körde den där Turbobilen man kan ha i demot. Sedan köpte jag S2 och då finns samma bil fast den är lite bättre. Men fanskapet svänger ju inte? Mycket sämre svängradie och förbra väghålling för att man ska kunna drifta runt. jag klarar det inte iallafall..

vad driftar ni med för bilar? Är det turbobilen som man har i demot och sedan köra riktigt race med alla dessa övriga bilar? :S

Jo men de är en GTR bil, den är inte utformad för att släppa med bakänden. Det går dock mer rätt setup och de har jag, men du måste endå vara jävligt försiktig på gasen mm.
Jag kör helst XRT eller FZ5 för dom har så fina köregenskaper.

312 Inlägg
12 september 2007
jag tycker den "lite bättre" lotus 7:an e kul oxå big_smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

586 Inlägg
12 september 2007
Skyline_dennis skrev:
Jo men de är en GTR bil, den är inte utformad för att släppa med bakänden. Det går dock mer rätt setup och de har jag, men du måste endå vara jävligt försiktig på gasen mm.
Jag kör helst XRT eller FZ5 för dom har så fina köregenskaper.

Aha.. det kan ju förklara saken smile

583 Inlägg
14 september 2007
Servern kommer åka ner under oberäknad tid ikväll. kommer dock vara uppe senast imorrn kväll.

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
14 september 2007
va skall man ha för inställningar om man är nybörjare och vill drifta? med den bilen ni alla visat bilder på då asså

Ableton Live

9Hugge
16 september 2007
Är Flugan hemma nu?

9Hugge
16 september 2007
TGO_crew skrev:
"TGO_Drift" är uppe. Dock vill vi inte ha några som står och börnar på banan osv. Endast seriösa drifters. Den åker ner titt som tätt dock nu när vi experimenterar med inställningar. Tyrbofreak som hostar den.

Hur blir man med i TGO Teamet?

304 Inlägg
22 september 2007
Senast redigerat av Rednik (22 september 2007)

19 Inlägg
29 september 2007
Har sett på vissa servrar att folk får hela framänden på bilen att hoppa, precis som med hydralik.

Vad ska man ha för setup med fjädrarna, och hur gör man när man väl ska börja hoppa?

Sök