är inte hemma just nu men kommer hem inom några timmar (7). Efter som jag lade ner swedish drifters igår för att börja hosta mer på s2 så kan jag nog få upp garagetservern fort... ^^,
"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
den åker ner om 2 veckor... kör på DT | Drift Server Jag hostar den med samma stuff som på swedish drifters så den är lika bra men den kommer finnas längre nu...
Senast redigerat av Skyline_dennis (17 oktober 2007)
"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
jag kommer inte in på servern. det står "värd hittades ej på huvudserver"?? spelar det någon roll vilken verision man har, jag har verison V. om man måsta han någon nyare. kan man ha två installerade samtidigt??
du trycker på "flera spelare" sedan på "gå med i specifikt spel" sedan skriver du på servernamn "garagetdrift"och på värdlösenord "bil" och sedan på kör
Hur kan man bli medlen i LFS team? Det ser ju så roligt ut att vara med i det ju. Men måsta jag lära mig att drifta bättre först ju, jag är så sämst på att drifa på LFS ju Men jag kan ku inte hjälpa att jag är så dålig på det ju. Jag mästa lära mig det iaåfall att drifta ju. Hoppast att ja får bli med i teamet
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).