Återupplivar denna tråd då jag blivit sugen på att drifta runt lite i LFS igen. Nu när jag installerade LFS och startade spelet så märker jag att turbo-bilen (XRT) är bort och har blivit ersatt av någon kass formel-bil.
Min fråga är vart fasen jag kan få tag i gamla patchen till spelet (tror den heter V)? Har letat och sökt överallt men hittar det inte...
oflyt... en polare uppdaterade sitt LFS, och när jag såg resultatet så gav jag faan i att uppdatera... blev åxå lite sugen nu, man kanske skulle drifta lite XRT..
oflyt... en polare uppdaterade sitt LFS, och när jag såg resultatet så gav jag faan i att uppdatera... blev åxå lite sugen nu, man kanske skulle drifta lite XRT..
Googlat ett bra tag nu ,men hittade äntligen version V! Gött!
Googlat ett bra tag nu ,men hittade äntligen version V! Gött!
Jaha, har märkt att det finns nårra här på Garaget som kör LFS Demot (jag också). Så tänkte fråga om någon kanske ville göra en Server för oss och hosta den?
Hade ju vatt kul om vi skulle kunna ha en egen Server..
Vår server körs i S2-läge. Du kan alltså inte ansluta till den med demoversionen av LFS. Om du har S2 men ändå får meddelandet "vården har en annan spelkod" har du antagligen använt LFS Tweak, BeSpoke eller nåt annat program som ändrar i LFS-De programmen måste stängas av.
hur gör man det då? har s2 men är helt ny på det köpte det idag.
Jaha, har märkt att det finns nårra här på Garaget som kör LFS Demot (jag också). Så tänkte fråga om någon kanske ville göra en Server för oss och hosta den?
Tack På Förhand!
GaragetDrift är uppe och funkar med version Y lösenordet är fortfarande "bil" (min lina är lite konstig med att den dör ibland men när linan är uppe så är servern uppe)
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Tack På Förhand!
GaragetDrift är uppe och funkar med version Y lösenordet är fortfarande "bil" (min lina är lite konstig med att den dör ibland men när linan är uppe så är servern uppe)
Finns det ingen Gorg server uppe på version V? Om inte, finns det ingen som vill fixa en Garaget server för version V och sedan hosta den?