jag lirar demot fortfarande.. dock saknar jag min driftsetup på V versionen.. o kör Y versionen istället Formula BMW är ju inte så tokigt heller.. behöver bara öva för att kunna ta dom den där extra sekunden runt banan
Har en liten fråga ang LFS! Har nyligen köpt en ratt och gas med Force Feedback, men jag får inte Force Feedbacken att fungera i LFS. Det är samma motstånd i ratten hela tiden och det skakar inget när man kraschar eller kör över curbsen! Ratten fungerar kalasbra i andra spel jag provat!
Är det någon som kan hjälpa mig så att FF funkar i LFS! Är grymt sugen på att spela!
Har en liten fråga ang LFS! Har nyligen köpt en ratt och gas med Force Feedback, men jag får inte Force Feedbacken att fungera i LFS. Det är samma motstånd i ratten hela tiden och det skakar inget när man kraschar eller kör över curbsen! Ratten fungerar kalasbra i andra spel jag provat!
Är det någon som kan hjälpa mig så att FF funkar i LFS! Är grymt sugen på att spela!
inne på inställningar så finns det nått som heter någonting med "FF styrka" eller någonting den brukar vara nerdragen dra upp den en bit så ska det funka (det är ett sånt skjut reglage)
inne på inställningar så finns det nått som heter någonting med "FF styrka" eller någonting den brukar vara nerdragen dra upp den en bit så ska det funka (det är ett sånt skjut reglage)
Blir tyvärr ingen skillnad Det känns som om FF inte aktiveras alls i LFS, det blir ingen skillnad när jag ändrar på nått! Det lustiga är att i alla andra bilspel jag provat funkar det perfekt, inga speciella inställningar alls!
okey... min skakar inte när jag kör på curbsen heller men det känns väldigt äkta annars när man kör .om hjulen hamnar i luften tex. försvinner motståndet helt mm.
okey... min skakar inte när jag kör på curbsen heller men det känns väldigt äkta annars när man kör .om hjulen hamnar i luften tex. försvinner motståndet helt mm.
Det har jag inte tänkt på! Men det vore ju häftigare om det slog lite i ratten när man kraschar eller kör över curbsen!
eller det funkade rättare sagt.. man kan ju tydligen inte spela med version V online så jag försöker hitta ett crack till Y versionen men det är ju typ omöjligt? eller har du det?