1693
Sök

GARAGETS LFS tråd.

3 113 Inlägg
14 februari 2008
jag lirar demot fortfarande.. dock saknar jag min driftsetup på V versionen.. o kör Y versionen istället smile Formula BMW är ju inte så tokigt heller.. behöver bara öva för att kunna ta dom den där extra sekunden runt banan tongue

Semper Fi

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
7 120 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Öhm.. okej?

3 113 Inlägg
16 februari 2008
kanske borde köpa hela S2 hmm..

Semper Fi

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
205 Inlägg
16 februari 2008
Har en liten fråga ang LFS!
Har nyligen köpt en ratt och gas med Force Feedback, men jag får inte Force Feedbacken att fungera i LFS. Det är samma motstånd i ratten hela tiden och det skakar inget när man kraschar eller kör över curbsen! Ratten fungerar kalasbra i andra spel jag provat!

Är det någon som kan hjälpa mig så att FF funkar i LFS! Är grymt sugen på att spela!

3 113 Inlägg
17 februari 2008
v80_ecke skrev:
typ orka köpa hela då man kan köra med cracket!

oj finns det det? ska leta smile

Semper Fi

OO=00=OO
132 Inlägg
17 februari 2008
_stuntman_ skrev:
Har nyligen köpt en ratt och gas med Force Feedback, men jag får inte Force Feedbacken att fungera i LFS. Det är samma motstånd i ratten hela tiden och det skakar inget när man kraschar eller kör över curbsen! Ratten fungerar kalasbra i andra spel jag provat!

Är det någon som kan hjälpa mig så att FF funkar i LFS! Är grymt sugen på att spela!

inne på inställningar så finns det nått som heter någonting med "FF styrka" eller någonting den brukar vara nerdragen dra upp den en bit så ska det funka (det är ett sånt skjut reglage)

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

205 Inlägg
17 februari 2008
SPOOL skrev:
_stuntman_ skrev:

inne på inställningar så finns det nått som heter någonting med "FF styrka" eller någonting den brukar vara nerdragen dra upp den en bit så ska det funka (det är ett sånt skjut reglage)

Blir tyvärr ingen skillnad sad
Det känns som om FF inte aktiveras alls i LFS, det blir ingen skillnad när jag ändrar på nått! sad
Det lustiga är att i alla andra bilspel jag provat funkar det perfekt, inga speciella inställningar alls!

OO=00=OO
132 Inlägg
17 februari 2008
okey... min skakar inte när jag kör på curbsen heller men det känns väldigt äkta annars när man kör .om hjulen hamnar i luften tex. försvinner motståndet helt smile mm.

205 Inlägg
17 februari 2008
SPOOL skrev:
okey... min skakar inte när jag kör på curbsen heller men det känns väldigt äkta annars när man kör .om hjulen hamnar i luften tex. försvinner motståndet helt smile mm.

Det har jag inte tänkt på! Men det vore ju häftigare om det slog lite i ratten när man kraschar eller kör över curbsen!

OO=00=OO
132 Inlägg
17 februari 2008
vid en crash så slår det i ratten och sen efter crashen så kan det hända tex. att det drar åt något holl så man får hålla imot wink

205 Inlägg
17 februari 2008
SPOOL skrev:
vid en crash så slår det i ratten och sen efter crashen så kan det hända tex. att det drar åt något holl så man får hålla imot wink

Det gör det inte hos mig sad
Men jag får vell hålla på att leka lite med inställningarna och se om jag kan få det att funka!
Senast redigerat av _stuntman_ (17 februari 2008)

3 113 Inlägg
17 februari 2008
v80_ecke skrev:
om du geme din msn kan jag skcika!

jag hittat crack så det är lugnt smile tack iaf!

Semper Fi

3 113 Inlägg
17 februari 2008
cebT skrev:
v80_ecke skrev:
om du geme din msn kan jag skcika!

jag hittat crack så det är lugnt smile tack iaf!

eller det funkade rättare sagt.. man kan ju tydligen inte spela med version V online sad så jag försöker hitta ett crack till Y versionen men det är ju typ omöjligt? eller har du det?

Semper Fi

7 120 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
Går inte cracka och sen spela online, du får helt enkelt köpa spelet. smile

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
17 februari 2008
jag har cracket till patch y går inte köra online:(

http://www.garaget.org/gallery/archive/46861/258378_001u21.jpg
AJA mitt lilla skin!

http://www.garaget.org/gallery/archive/46861/258379_8y2acy.jpg
FRÅN ANDRA SIDAN!

http://www.garaget.org/gallery/archive/46861/258380_nrtw03.jpg
från en helsida!

Erik H

2 230 Inlägg
18 februari 2008
klart du inte kan köra online heller du måste ha ett giltigt online ID för att spela på nätet:) köp spelet där värt pengarna:)
Senast redigerat av Rojpen (18 februari 2008)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Sök