Pedaal skrev:Är det aldrig nån inne på fulla versionen och kör? jag är oftast på [TC]Montana och heter TXD|Nitro. Nån mer som brukar vara där?
xXchamXx94 skrev:Pedaal skrev:Är det aldrig nån inne på fulla versionen och kör? jag är oftast på [TC]Montana och heter TXD|Nitro. Nån mer som brukar vara där?Måste man köpa nåt för att spela den där servern?
Pedaal skrev:xXchamXx94 skrev:Pedaal skrev:Är det aldrig nån inne på fulla versionen och kör? jag är oftast på [TC]Montana och heter TXD|Nitro. Nån mer som brukar vara där?Måste man köpa nåt för att spela den där servern?Joo de måste man. tyvärr, är en grymt bra serv och bana riktigt driftvänlig
xXchamXx94 skrev:Pedaal skrev:xXchamXx94 skrev:Måste man köpa nåt för att spela den där servern?Joo de måste man. tyvärr, är en grymt bra serv och bana riktigt driftvänlig Okej, och jag som är driftälskare
Pedaal skrev:xXchamXx94 skrev:Måste man köpa nåt för att spela den där servern?Joo de måste man. tyvärr, är en grymt bra serv och bana riktigt driftvänlig
xXchamXx94 skrev:Måste man köpa nåt för att spela den där servern?
pontan36 skrev:Är det bara jag som inte tar mig in på GaragetDrift-servern?
Pedaal skrev:pontan36 skrev:Är det bara jag som inte tar mig in på GaragetDrift-servern?Har inte provet Är det demo eller fullversion?
pontan36 skrev:Pedaal skrev:pontan36 skrev:Är det bara jag som inte tar mig in på GaragetDrift-servern?Har inte provet Är det demo eller fullversion?Jag är snål så jag kör demo:P
Pedaal skrev:pontan36 skrev:Pedaal skrev:Har inte provet Är det demo eller fullversion?Jag är snål så jag kör demo:PAhaaa okej Har ingen aning men de kanske inte ens är nån som håller i den? har ingen aning
pontan36 skrev:Pedaal skrev:Har inte provet Är det demo eller fullversion?Jag är snål så jag kör demo:P
Pedaal skrev:Har inte provet Är det demo eller fullversion?