Jag kör fortfarande LFS_S2_ALPHA_V. Kör även DEMO men jag får såklart köra med den trevliga bilen i den versionen
Windows7/Vista fixar inte crack eller tweak.
Det är fullt med folk där inne från Brasilien Polen och Ryssland. Alla gånger jag är inne brukar jag slänga upp en egen server med stränga regler. Reglerna har nu gjort så det faktiskt brukar sluta med att vi är cirka 8st svenskar inne om kvällarna
Jag spelar väldigt ofta! Har försökt dra igång det här igen, men det var ju ingen som var intresserad.. Men hur faan har du fixat dem där dds-filerna NismoGTR? Är det till XRT?
Jag vill kunna ha mera rök när man börnar, dump. ljud och en Silvia S15. Hur gör jag för att fixa det? Är nybörjare.
Edit: LFS öppnas så här på min dator, skit jobbigt när jag kör med musen och muspekaren kommer utanför så programmet inte får nån respons. Hur gör man för att få det så startmenyn nere i höger osv. försvinner?
modsen från lfsmods kräver att du har LFS v0.5z10 som går att ladda ner från lfs hemsida på forumet som är testversion än så länge annars blir bilarna jätte konstiga med grafik borta osv:P
modsen från lfsmods kräver att du har LFS v0.5z10 som går att ladda ner från lfs hemsida på forumet som är testversion än så länge annars blir bilarna jätte konstiga med grafik borta osv:P