hur lägger man in andra bilar i spelet? laddade ner några skins innan men när jag ska spela så ser bilen förjävlig ut fattas massa pixlar osv:S vad gör jag för fel? får inte tweak att fungera iheller.. Kör Lfs verision Z om någon undrar.
Nu är spelet uppe i test patch Z25. Kommer en ny patch typ varje dag just nu känns de som! Bla så har alla XR bilar nya fälgar, dvs XRG, XRT och XRR. Instrumenteringen har uppdaterats mycket.
Kommer inte på allt just nu, men mycket har hänt! Ses på tvären/ Totte
hur mycket kostar spelet ja spelar demot men känns surt nu vill kunna göra modds tex dump osv osv men går ju inte med demot .... skulle gärna se fram emot om nån vänlig själ kunde hosta en server helt en dragserver för dem e så populära...... skulle sj gjort om ja vetat hur man gör spelar varje dag nästan o de e svårt o komma in så ett lösen skulle sitta gott oxo ibland
hur lägger man in andra bilar i spelet? laddade ner några skins innan men när jag ska spela så ser bilen förjävlig ut fattas massa pixlar osv:S vad gör jag för fel? får inte tweak att fungera iheller.. Kör Lfs verision Z om någon undrar.
om du har demo så måste du ladda ner XRT mods sånna mods kan du hitta på www.lfsmods.com och jag är med och startar server om ni ska göra det
hittar inte servern
Föresten har jag en egen server som heter Drift!
Info Endast XRG bilen är tilllåten. Krockar man för mycket = ban Bana bilparkering och Gp track servern ligger inte uppe så mycket men om du har tur så kanske du hittar den
Senast redigerat av -V-o-l-v-o-7-4-0- (26 januari 2010)