Intressant är det! Om det är på riktigt, nej det tror jag inte! Man blir rädd av att gå gamla hus i mörker, man ser grejor överallt o hör massa konstiga ljud... FÖR ATT MAN ÄR RÄDD! Inte för att det är nåt övernaturligt!

Finns garanterat 5st naturliga förklaringar till varje enskild övernaturlig sak som dörrar som stängs, ljud från källare osv osv osv...
Finns det nåt bevisat fenomen överhuvudtaget? Finns väl inte en enda "prata med andar" tjej/kille i hela världen som kan bevisa det? Eller har jag fel? Finns ju hur simpla test som helst att göra för den som tror att den är "övernaturlig" och som vill bevisa det! Kommentaren från en sån brukar oftast bli "det funkar inte så" (otippat nog)
Kommer ju onekligen att tänka på southparkavsnittet när dom gör "narr" av John Edward!(han som pratar med andar) Så jäkla klockrent!

Till er som påstår sig känna, höra, se övernaturliga saker, vad är erat tips till mig, att göra så jag kan bli övertygad om att tro på sånt? Vem kan bevisa det för en tvivlare?(tror många är intresserade av att bli överbevisade) Skulle dock tycka det vore riktigt ballt om övernaturliga saker fanns på riktigt!
Mvh/Jon