Har inte hänt mycket där på senaste tiden. har vart där för en vecka sen 2 dar i rad och jag blev väldigt övertygad över att de finns andar kvar i huset. Jag och två till va upp på andra våningen första kvällen, dom andra vågade inte gå längre så vi beslutade oss för att gå tillbaka till bilen igen, då när jagvände mig om och var på väg ner för trappan fick jag en smäll i bakskallen. de va ju inte de trevligaste precis.
Andra dagen skulle vi åka dit lite senare, efter tolvslaget de vill säga, för att se om de hände lite mer. packade bilen full me folk och begav oss dit. När vi stängde av bilen va de 12 minusgrader. bara en minut efter startade jag bilen igen för vissa ville inte gå ur just då...på en minut hade det helt plötsligt blivit 17 minus.
Hur som helst så tog vi oss till slut ur bilen och gick upp för backen till huset. från parkeringen till huset är de en höjdskillnad på kanske 2-3 meter, och temperaturen sjönk nå ås drastiskt så att även fast man var rejältpåklädd så frös man som fan. Hur som helst så kom vi in i huset och märkte att vissa dörrar och fönster va öppna och vissa var stängda, till skillnad från dagen före. Vi började att knäppa lite kort precis oms dagen före, men vi hann inte mer än att ta ett kort ner i källaren innan vi stack därifrån. För precis innan blixten gick av brackade de till nere i källaren. som om nån kastade nått mot källardörren som var på vid glänt. då beslutade vi oss för att inte vara kvar nå mer å begav oss därifrån.
Allt detta skedde på inte mindre än 10 minuter dag två.
Men nog fan ska vi dit igen snart xD