2339
Sök

Dårhuset i Norrfly

blacken
3 januari 2009
Som sagt, fantasi. Leta konstiga förklaringar på någonting som kan förklaras helt naturligt.
En råtta som springer över golvet är helt förklarligt o de flesta förstår att det inte är flickan som dog för 150 år sen i grannhuset som är där o springer men endel tror att det är det, faaantasiii.

Jag vet och förstår att du kan ha svårt att ens vilja acceptera att det finns oförklarliga "fenomen", men det finns sådant som inte kan förklaras vetenskapligt eller med livlig fantasi. utan är bara "där" så att säga, en del har lätt att "uppfatta" dylika "fenomen, en del inte men finns det gör dom..

42 Inlägg
3 januari 2009
tjenare alle sammans. nu är kl 1 på natten. sitter i bilen med min kompis örjan ska åka ut dit nu och kolla hur det ser ut osv, kan ta lite bilder så här på kvälls kvisten om nån vill ha ?

\\ boos

Muttley
3 januari 2009
boos_ skrev:
tjenare alle sammans. nu är kl 1 på natten. sitter i bilen med min kompis örjan ska åka ut dit nu och kolla hur det ser ut osv, kan ta lite bilder så här på kvälls kvisten om nån vill ha ?

\\ boos

japps klart man vill se=) hoppas ni tar många bilder.

Muttley
3 januari 2009
leksak skrev:
tkd_rille skrev:
leksak skrev:
Om det föreställer en flicka så är jag ännu mera vilsen, en flicka med en stor vit filt över sig?
Ja då förstår jag att man ser en flicka lol

Vet inte hur många gånger jag sparkat o slagit i väggen när jag legat o sovit när jag var liten och morsan gått in o undrat vad jag gör fast jag sover så gott såååå...

Som sagt, fantasi. Leta konstiga förklaringar på någonting som kan förklaras helt naturligt.
En råtta som springer över golvet är helt förklarligt o de flesta förstår att det inte är flickan som dog för 150 år sen i grannhuset som är där o springer men endel tror att det är det, faaantasiii.

Men som sagt, även jag har fantasi och är skiträdd för spöken, kollar inte på skräckfilmer längre eftersom jag går själv i mörka lokaler varenda natt.
Skulle skita ner mig jämt o ständigt om jag kollade på skräckfilmer.

även ett barn på under ett år som slår skithårt i väggen när barnsängen inte låg mot väggen de slogs i?.

men förklara vad de är som sitter där på den bilden? du som kan förklara allt experten.

Sina barn skrev du, nu skriver du ett barn som ligger i barnsäng.
Hur ska du ha det?

Vad det är på bilden?
Ja det är ju uppenbarligen precis som de andra fläckarna på bilden bara en FLÄCK!
Men den råkar vara lite annan form än de andra fläckarna, big deal.
Jag kan ta fram min kamera o göra ett tumavtryck på linsen o gå ner i källaren o fota lite o skriva ihop en historia, du faller för den som en sten.

2 barn var i rummet den ena under ett år och den andre var 2 år, de låg inte till väggen som de slogs mot och de var feta betongväggar mellan grannarna så att inte ens ett hammarslag hade låtit så högt om grannarna hade slagit på dem.  förklara hur de går till?.

så du menar att en fläck formar sig till en människa?
hur kommer de sig då att jag själv har sett sådana bilder med ansikten bredvid mina vänner? tagna i deras hus?

Kanon..
1 473 Inlägg
3 januari 2009
Ah fan va läskigt, jag tror er nog, kolla första bilden på min bil..den är taget ute vid en nerlagd industri.
Det har varit nerlagt i många många år och varit tillhåll för alla möjliga sorters människor, många har dött där i överdoser och allt möjligt.
O om ni kollar på första bilden på min bil och även några av de andra så ser man att det sitter en person där, shit!

o shiiit, ännu läskigare, kollade på min gamla bil som jag tog bilder från samma ställe för flera år sen, ser ut som att det sitter en person i bilen där med! Shit asså gå in o kolla...
Senast redigerat av leksak (3 januari 2009)

42 Inlägg
3 januari 2009
HAHA. helt tomt hus .. inte värt och åka dit tycker jag dock.. men men och jag och min kompis gick igenom hela huset. fick dock bara 1-2 bilder. fanns väll en del och kolla på kanske, men men har man inget å göra om natten så visst och ditt med en kompis och besök smile  4 våninar. dock tror jag dom håller på och börjar rusta det , massa nytt överallt typ . låg en massa sängar och skit överallt å alla rutor var nästan pajj. trökit att folk håller på och förstör hade kunna varit roligt om det hade varit helt orört kanske .

kommer upp med bilderna sen, kan kanske åka å ta mer bilder sen nån dag om så önskas!

719 Inlägg
3 januari 2009
Power of the mind wink Dock kul att läsa.

Bilden på ansiktet var häftig, fast såg inte ansiktet förens ja läste texten "ansikte". Så åter igen mkt power of the mind.

Intressant dock.

live free, die young.

Svetsare
3 150 Inlägg
3 januari 2009
tkd_rille skrev:
hur kommer de sig då att jag själv har sett sådana bilder med ansikten bredvid mina vänner? tagna i deras hus?

Snälla....säg att du har kvar dom och kan lägga upp dom här!?  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

42 Inlägg
3 januari 2009
hahahaha skärp er finns inge spöken elr nåt skit ... bara lägga ner.

4 637 Inlägg
3 januari 2009
Det finns visst spöken och många experiment som bevisat det.

Jag har själv sett och hört en hel del skumt. Ett coolt exempel är att en person kunde beskriva utseendet på en kvinna som går igen i min sommarstuga utan att jag tidigare sagt något om henne.

Och ni som inte tror på spöken behöver inte göra det men sluta snacka skit om alla som sett eller upplevt något.
Senast redigerat av EmilHammarlund (3 januari 2009)

Muttley
3 januari 2009
ZonaX skrev:
tkd_rille skrev:

Snälla....säg att du har kvar dom och kan lägga upp dom här!?  tongue

kan se vad jag kan göra åt bilderna går nog fixa. annars kan jag skriva vad vi har varit med om sen, är lite dåligt med tid just nu bara.

Muttley
3 januari 2009
boos_ skrev:
hahahaha skärp er finns inge spöken elr nåt skit ... bara lägga ner.

du får också tro vad du vill, men något finns behöver inte vara spöken. Utan andar eller vad man ska kalla det.

du som inte tror på de kan förklara hur en sians(stavning?) går till.
då min mor åkte dit på en sådan icke anmäld så att den som höll i det visste inte vilka som kom dit. men ändå kunde hon berätta detaljerat om en släkting som hade dött? och även om saker som fanns i dödsboet som den tanten hade???
förklara det?

122 Inlägg
3 januari 2009
EmilHammarlund skrev:
Det finns visst spöken och många experiment som bevisat det.

Show me

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH

Muttley
3 januari 2009
http://images.google.se/imgres?imgurl=h … v%26sa%3DN

om inte min vän sade fel så är den kyrkogården hemsökt och hans syster har bilder med ljuskulor som hon inte kunde se själv med blotta ögat, proffsfoto dessutom, dock inga bilder jag kan få tag i.

sen i edinburgh så är även kloakerna hemsökta, så vill du vara med om något speciellt så åk dit och besök deras gamla kyrkogårdo ch kloaker. min vän fick kallslag och var nära och svimma. har hänt konstiga saker där.

Kanon..
1 473 Inlägg
3 januari 2009
"Min vän", "jag har foto men kan inte få tag på", "jag kan berätta"

Men som sagt, hur ligger det till med bilderna på mina bilar, man ser ju de sitter någon i dem o de e tagna på ett ställe där det ska spöka, kan det vara så...uuuu

Muttley
3 januari 2009
leksak skrev:

Men som sagt, hur ligger det till med bilderna på mina bilar, man ser ju de sitter någon i dem o de e tagna på ett ställe där det ska spöka, kan det vara så...uuuu

du hur gammal är du?. spökar din bil då? för enligt dig bor du i örebro men bilen i karlskoga?

Kanon..
1 473 Inlägg
3 januari 2009
tkd_rille skrev:
leksak skrev:

du hur gammal är du?. spökar din bil då? för enligt dig bor du i örebro men bilen i karlskoga?

Spökar du Babbsan för enligt dig bor du i Hässleholm men din adress är i Tyringe.
Dumbfuck.

Jag har två lägenheter i två olika städer, go figure.

Kan du inte förklara bilderna istället för nu försöker man ju vara på din sida men inte ens då funkar det för du ska hålla på o va så jääävla cool...

Avstängd
1 714 Inlägg
3 januari 2009
leksak: ser ut som framstolen är framfälld?

Kanon..
1 473 Inlägg
3 januari 2009
Emilius skrev:
leksak: ser ut som framstolen är framfälld?

Näh allt är helt normalt i bilarna.

196 Inlägg
3 januari 2009
Har alltid varit intresserad av det övernaturliga och åkt och besök gamla slott och herresäten lite varstans för att få en glimt av dessa fenomen. Men att tro att detta är något annat än dammpartiklar är lite väl magstarkt:

http://www1.garaget.org/gallery/archive … arryxm.jpg
Testa själv att fotografera i smutsiga miljöer så får ni se vad som dyker upp om inte just dessa "ljusfenomen".

www.bimmerpower.org - för BMW-entusiaster

Sök