Zooky skrev:
Tänkte starta upp nytt liv i denna tråd

har nu varit och besökt detta dårhus 2 ggr nu..
Första gången vi var där så "hände" det inte någonting alls, vi gick upp till vinden och ner i källarn och tog kort, märkte inte av ett dugg som sagt
Andra gången (kom nyss hem därifrån) så hände det en del grejer som jag inte kan förklara. Först så kom vi in i huset då, började röra oss upp mot vinden när vi precis ska ta dom sista trappstegen upp så hör vi där nere att det lät som att det var nån som gick där nere, kan inte kalla det inbillning heller för det lät exakt som att det var nån som gick på krossat glas. lite små skraja som vi vart då fortsatte vi gå upp på vinden. När vi väl kom upp dit märkte vi inte av nå mer förs vi börja gå neråt igen.
Men när vi kommer ner från vinden stannar alla till, då var det något annat konstigt ljud som jag inte kan förklara, "bru bru bru" lät det på ett ungefär. "JAHA" tänkte vi, Så då gick vi ut därifrån för att lugna ner oss, jag och min kompis tar en cigg för att lugna ner oss och börjar gå runt huset.
När vi går runt huset så ser jag en dörr vi inte var in till första gången vi var där, jag öppnar dörren och kikar in då ser vi alla gamla celler där det var hål i väggarna (antagligen fick dom mat på det sättet, vad vet jag?) sen stängs dörren igen, nojjig som man vart då så öppnar jag dörren igen och låter den stå, nej nej inte ville den stängas igen denna gång. Då frågar min andra kompis "om ni inte vill att vi ska komma in igen så stäng dörren" Sagt och gjort och stängdes dörren. men det har vi iaf en förklaring för, det kan mycket väl vara vinden. Men det var lite små skoj att den stängdes 1 sek efter han sa det. Jaha tänkte vi och gick in dit, vi kom inte speciellt långt där inne tills vi stannar upp och lyssnar. Då låter det exakt som fotsteg ovanför oss. Panik fick vi, rusar ut in i bilen och sticker därifrån fort som fan.
På hemvägen så kikar jag på korten jag har knäppt från andra gången. Fick mig ett gott skratt då. Jag hade ju läst alla inlägg från denna tråd om detta spökhus och kollat på alla bilder, när jag kollar på mina bilder i kameran så ser jag ett kort som ser EXAKT ut som ett kort någon av er la ut här där någon kommentara "katten" fick exakt samma ljus som att det ser ut som ett par ögon. Jag lägger ut bilden här så fort jag får tillgång till en datakabel till min telefon.
Här är länken till kortet någon av er laddade upp
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=676141