4410
Sök

skulle vilja veta om det är nån som har erfarenhet av vega 15" eller proson 10" funderar nu på zachry BX-P12 också¨

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
12 september 2007
Har nu 3x12" i låda nu till min 200sx s13, pröva nyss o montera in dom i bilen, Fy fan va de dunka på.. vart ju rädd där ett tag * över mina förväntningar*

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
Absolut_Audi skrev:
Har nu 3x12" i låda nu till min 200sx s13, pröva nyss o montera in dom i bilen, Fy fan va de dunka på.. vart ju rädd där ett tag * över mina förväntningar*

proson 12or då elle??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
en liten fråga, efter att jag har funderat osv så känner jag inte för att lägga ut 3-4 tusen på bas/basar endå smile

men jag funderar på den här http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/ … p;cart_id= nån som har erfarenhet av den?? personligen så tror jag att den skulle trycka på fullt tillräckligt eftersom BX-T12 jag hade basade på vädligt bra och denna är ju ännu värre smile men nån som har erfarenhet av dom?? eller nått annat förslag på billiga basar??

smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

21 761 Inlägg
13 september 2007
Den basen kan spela ordentligt högt, men inte hifi-ljud. Mer åt "ösa på"-hållet.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Den basen kan spela ordentligt högt, men inte hifi-ljud. Mer åt "ösa på"-hållet.

okej, fast jag är ju inte allt för noga, alltså visst vill man ha finljud men tycker nästan det är härligare med riktigt trycka smile

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
13 september 2007
_Glenne_ skrev:
hehe jaa men då blir det ju så lita plats i bilen tongue  näe baksätet vill jag nog ha kvar tongue

Du slipper ju bekymmret att vara fyllechaffis iaf big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
bumpe skrev:
_Glenne_ skrev:
hehe jaa men då blir det ju så lita plats i bilen tongue  näe baksätet vill jag nog ha kvar tongue

Du slipper ju bekymmret att vara fyllechaffis iaf big_smile

haha jaa men då skulle det väll bli epa stil istället med 100pers i framsätet ungefär lol

Sök