20 oktober 2005
Trådstartare
Jag har precis köpt en bärbar dvd.
Hur får jag ljudet från dvd.n till sterion och vidare till bas mm.
DÄr är line out på dvdn men vet inte line in på sterion.
Kan man koppla den där växlaren ska sitta i den sladden?
Mvh jocke
www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT