20 oktober 2005
Trådstartare
Jag har installerat larm i min Mercedes 190e -88, det enda jag inte har fått ordning på är c-låset.
Det är ett original vacum c-lås som sitter i, jag har mätt i de kablar som går till huvudpumpen men jag vet ej hur jag skall koppla på de till larmboxen. Jag läste att man kan behöva en omkopplare till vissa typer av lås,,
Så någon som har kopplat till en mercedes eller till ett vacumstyrt c-lås, kom med förslag och tips.
// Tell