3434
Sök

Ullared!

VW-driver
291 Inlägg
27 september 2007
Hardjim skrev:
Det är faktiskt inte kul alls där. Och allt är ju billigt för att det är andrahandssorteringar och skitgrejjor helt enkelt. Men det finns ju några hyffsade affärer i Ullared som inte är Gekås.
Bor i Varberg och för mig tar det 20min att åka dit om man bor i C och kör hyffsat lagligt.

Du har så rätt! NetonNet Lagershop finns ju där och väljer hellre det 7 dagar i veckan än Lidl-Kås.

590 Inlägg
27 september 2007
Krucial skrev:
Hardjim skrev:
Det är faktiskt inte kul alls där. Och allt är ju billigt för att det är andrahandssorteringar och skitgrejjor helt enkelt. Men det finns ju några hyffsade affärer i Ullared som inte är Gekås.
Bor i Varberg och för mig tar det 20min att åka dit om man bor i C och kör hyffsat lagligt.

Du har så rätt! NetonNet Lagershop finns ju där och väljer hellre det 7 dagar i veckan än Lidl-Kås.

Netonnet öppnar ju här nere i Kalmar med. Samt Elgiganten och tillomed Bauhaus nästa år=)
Allting i samma område som IKEA tror jag.

755 Inlägg
27 september 2007
fan ju ha fot skydd när man går där för alla kärringar som springer på en med vagnen..

33 Inlägg
27 september 2007
Så här tycker en del om Ullared...roll
http://video.google.com/videoplay?docid … ;plindex=0

67 Inlägg
27 september 2007
hatar de jävla stället.. va lite coolt ett tag när dom hade drive in på burger king som va för kundvagnen. men tror den är borta nu.

Firejennifer
27 september 2007
Trådstartare
Haha vad tur att inte alla tycker samma big_smile Någon andrahandssortering har jag aldrig vart med om smile Alla prylar jag köpt där har fungerat perfekt smile

Sjukt bra med så mycket under ett o samma tak!

Tycker jag big_smile

21 Inlägg
27 september 2007
Ullared är nice, de är skitbra big_smile inget negativt

putte-p
27 september 2007
Trådstartare
Jag får panik när jag går där inne. Psykopatiska kärringar med köpmani är tämligen obehagligt. Gapiga överaktiva tjuriga ungar får blodtrycket att rusa i höjden. Man ser att männen lider när dom står i ett hörn och är kallsvettiga. Har oxå märkt att dessa brukar samlas vid bilvårdsprodukterna, butikens tillfälliga andningshål smile. Som tur är finns en sportfiskebutik i närheten där man kan bli sig själv igen. Den var kvar för 5 år sedan. Kan bara hoppas att den finns kvar nästa gång jag äntrar djävulens "Ullared!

(none)
1 725 Inlägg
27 september 2007
Helt OK... Värt att ta ta bilen dit då man alltid hittar något där smile

--Lev i går som det vore i morgon--

Son Of Murphy
782 Inlägg
27 september 2007
Har varit där EN gång o det i förra sommaren. Vart mäkta imponerad, faktiskt! big_smile Och dom har ju både bilstereo (DLS, GAS mfl.) så tanten fick sitt inne på GeKås o jag fick mitt utanför! big_smile
En riktigt rolig upplevelse faktiskt! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

study
772 Inlägg
27 september 2007
du får åka till mariebergköp centrum ikea micro brl medmera på samma ställe.

marieberg köpcentrum örebro

The Queen
200 Inlägg
27 september 2007
Jag har aldrig varigt på ullared men vill ju dit, blir nog några vändor dit snart när jag har körkort smile

Golf Racing*

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 september 2007
värt där 1 gång o aldrig mer. Köpte ett par snygga jeans.. Aa visst fan. Höll inte ens 1 vecka innan dom sprack! No way. Dyrare kläder = Grym kvalite

C H E V R O L E T <3

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
27 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:
värt där 1 gång o aldrig mer. Köpte ett par snygga jeans.. Aa visst fan. Höll inte ens 1 vecka innan dom sprack! No way. Dyrare kläder = Grym kvalite

köpte ett par jeans för 150kr för ett år sen..inte en söm sönder..du e kanske för bred om baken?..he he

4 554 Inlägg
27 september 2007
aldrig vart där och skulle nog inte åka dit, tacka vet jag zoovillage slipper man åka  massa mil för att leta kläder som inte passar

OEM <3
6 957 Inlägg
27 september 2007
Var där förra fredagen (21/9) köpte lite bilschampoo å sånt, väldigt bra
priser på DVD-filmer faktiskt, har iofs vart där rätt många ggr, och kan
alltid konstatera att man ibland skulle vilja ha pungskydd å höftskydd,
Kärringarna e ju galna, fick ju kundvagnar i skrevet 3 ggr hmmtongue
Senast redigerat av Bjork (27 september 2007)

OEM <3

401 Inlägg
27 september 2007
Har aldrig varit där, Men vad är det som gör det till ett så bra ställe då?
Om det är billiga priser och så kan jag förstå att man handlar där om man bor i närheten, men att köra en längre sträcka bara för att handla billigt kan ju inte löna sig? :S
Finns folk från stan här som kört över 20 mil dit för att handla? hur mycket bensinkostnad blir nu inte det... för att tjäna några kronor... njaa de måste ju vara nått annat som gör att stället är så populärt?

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

115 Inlägg
27 september 2007
c0nne skrev:
Om det är billiga priser och så kan jag förstå att man handlar där om man bor i närheten, men att köra en längre sträcka bara för att handla billigt kan ju inte löna sig? :S
Finns folk från stan här som kört över 20 mil dit för att handla? hur mycket bensinkostnad blir nu inte det... för att tjäna några kronor... njaa de måste ju vara nått annat som gör att stället är så populärt?

jag tror att det är lite av en "grej" att ha vart och handlat på ullared.

spenderar man en dag där så tror jag man får se en del roliga saker/lustiga människor. är iaf nått jag fått för mig..

Firejennifer
27 september 2007
Trådstartare
c0nne skrev:

Det är väl för att det finns det mesta där big_smile och lite, som de står ovan, att det har blivit en "grej" att åka dit... Är man ett gäng, kanske fyra st, så blir de ca 75 kr i bensinpengar var, iaf när vi åker.. o det är inte mycket med tanke på hur mycket billigare ullared är än andra ställen, på precis samma saker! smile Sen har dom mycket saker som inte finns på andra ställen, inte som jag hittat iaf tongue

115 Inlägg
27 september 2007
Firejennifer skrev:
c0nne skrev:

Det är väl för att det finns det mesta där big_smile och lite, som de står ovan, att det har blivit en "grej" att åka dit... Är man ett gäng, kanske fyra st, så blir de ca 75 kr i bensinpengar var, iaf när vi åker.. o det är inte mycket med tanke på hur mycket billigare ullared är än andra ställen, på precis samma saker! smile Sen har dom mycket saker som inte finns på andra ställen, inte som jag hittat iaf tongue

du är stammis på ullared? tongue

/en som aldrig vart där

Sök