Utseendemässigt så rått som möjligt, elak, kaxig uppsyn, krom är totalförbjudet!
Gillar överladdat enbart. Vassa japanare eller kompressormatade v8:or. Och Audis 5or e brutala! Tja... typ allt extremt inom motorer kan man väl säga, men måste vara överladdat för att vara tillräckligt extremt!
Ferrari tilltalar mest utav "drömbilarna". Tycker Porsche är lite svensson och Lamborghini är ju Audi nu för tiden. Gillade Lambo fram tills Diablo, Countach va riktigt grym oxå. Brittiska bilar är inget jag ens tittar på.
Ferrari behöver dock inte vara överladdade, dom funkar som dom är Förutom 360 de e en tjejbil...
min smak är .....clean ! Så modifierat som möjligt men inte så att de syns ska se original ut fast tusen ggr snyggare ! älskar tyskstuk men har ochså smak för rat rods o bottsänkta bublor
Tung, gubbig och komfortabel motorvägskryssare med lagom effekt/förbrukning = rak sexa. Hög kvalitet och mycket karaktär. Mercedes S-klass helt enkelt. Kanske också Bmw 7 serie.
Rallytjärn ska de va.. Tez. Cosworth, EVO, Turbo2, sunny gti-r, impreza..
Samma här, stylade rallyjärn (lexusljus, neon, pastellfärger, kromfälgar, 150kg ljudanläggning) går dock FETBORT. Öhlinsben, alconbromsar, brandsläckare, flockat, störtbåge och annat mys är det optimala!
Europeiska sportbilar gäller för min del! Eller egentligen gäller bara Porsche och Bmw om jag ska vara riktigt ärlig;)
Starka sugmotorer ska det vara också! Inget stressfläkt-hejkonbacon för min del
Angående styling osv tycker jag att det ska vara stilrent, inget "fast and the furious-trams"...bilarna ska vara i så fint skick som möjligt och orginalkänslan ska finnas kvar!
Sen får dom helst vara svarta!
Senast redigerat av D_Nilsson (29 december 2009)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson